Mīlestība no pirmā acu skatiena....

...Man šo ceļojumu uz Norvēģiju uzdāvināja māsa, manā 22. dzimšanasdienā! Tas sākās 31.07.06. 7.20 no Rīgas lidostas! Man tika sēdvieta pie loga un tad nu es visā pilnībā izbaudīju skaisto skatu uz Latviju no putna lidojuma. 9.10 ielidoju Oslo, un 16.30 izlidoju tālāk uz Stavangeru. Ja lidojot no Rīgas uz Oslo nebija neviena maakonīša, tad tagad redzeeju milziigus maakonu kraavumus, kuriem pa vidu paspiideeja kalni!!! Jau tajaa briidii mani paarneema miilestiiba pret so zemi, gribeejaas izlekt no lidmašiinas un draiskoties pa puukainajiem maakoniem!!! Ap pus sesiem biju Stavangeraa! Naakosajaa dienaa devaamies Kjēraga iekarojumaa, braucaam ar masiinu apmeeram divas stundas, apkaart vieni vieniigi kalni, milziiigi kalni!!! Tur kalnos ir taada loti jociiga vieta, kus saceltas taadas mazas akmenu kaudziites, ļoti sirreaala sajuuta, it kaa te tiesaam buutu uzdarbojusies trolli.Nonaacaam pie Kjeraga, saaka liit lietus. ( Piebildiisu ka kalnaa jaakaapj turoties pie keedeem.) Lai gan puuta stiprs veejs un daudzi cilveeki jau griezaas atpakal, mees noleemaam ka tomeer kaapsim tos 1100m. Tikaam apmeeram liidz pusei kad rokas bija nosalusas un veejs sapuutis ausis, kaut arii negribiigi, tomeer bijaam spiesti dezerteet un Kjeerags palika neuzvareets!!!:( Maajupcelaa bija viena vieniiga doma galvaa - vajadzeeja tacu kaapt liidz galam!!! Braucot maajup mums uz cela izgaaja aitu bars, masiinas tauree, a vinas i nedomaa kaut kur kusteet, viena taa ceeli nostaajaas mums prieksaa unizdomaaja uz cela drusku paguleet!!! :) 02.08.06 Šodien dodamies uz Preihestoulenu!!! Aizbraucaam, un saakaam kaapt kalnaa, jaakaapj gandriiz 2h, tad ja kaapj diezgan aatraa tempaa!!! Bet tur daba ir tik skaista, ka nogurumu nemaz nejuut, speej tikai juusmiigi veerties apkaart un justies taa it kaa vareetu tuuliit pacelties spaarnos un lidot! Tikaam liidz tai klintij un an aizraavaas elpa, neko skaistaaku savaa muuzaa nebiju redzeejusi!!!!! Tik skaisti, sajuuta taada it kaa atrastos starp debesiim un zemi, tikai viens solis un 604m kritiens liidz uudenim, tikai viens solis un manis vairs nav!!! Tik bailiigi un reizee arii vilinosi paluukoties paari malai!!! Loti zeel ka bija jaadodas prom :(, es vareetu tur tikai staaveet un elpot so gaisu, izjust liidz sirds dzilumiem so kalnu vareniibu!!! Un sajust savu nieciibu!!! Veel peec tam pabiju pie Manofassenas uudenskrituma, un paklainoju pa Stavangru!!! bet saliidzinot ar kalniem tas vairs nelikaas tik aizraujosi!!! Nodziivoju Norveeģijaa apmeeram nedeelu, beigaas jau gribeejaas uz maajaam, tomeer braucot maajup kaada sirds dalina palika tur un vilka mani atpakal!!! UN VĒL JOPROJĀM VELK..... tikliidz man buus taada iespeeja, noteikti atgrieziišos.... man albuumaa ir arii bildiites!!!