Vocation+studying English

Es arii.. kaa ieprieksheejais cilveecinjsh, pirms doshanaas turp, centos uzinaat no draugiem, no interneta un no shiis sadaljas vairaak par Maltu. Bet kad es pati ieraudziiju un iepazinu Maltu viss ieprieksh dzirdeetais vnk izgaisa... Taapeec to vnk pasham jaaredz, jo katram savs viedoklis. Pavadiiju Maltaa 4 nedeeljas, un tikai sho pirmdien atgriezos. Maacijos EF skolaa(bet esot tur, visi teica ka ESE ir labaaka, ja nu kaadam interesee arii turp doties maaciities vasaraa) :) nu taa skola man patika jo pasniedzeeji ir jauni , katra stunda ir interesanta(gandriiz katra ;P) klases ir ljoti labi apriikotas, tur vareeja paglaabties no karstuma. un visi tiek sadaliiti grupas, sava liimenja. Malta saakumaa paarsteidza, jo taa ir pilniigi savaadaaka no Latvias, ja pie mums dominee peleekaa kraasa(runa iet par eekam) tad pie vinjiem dzeltena(smilshkraasa) un visas maajinjas mazas lielaakaa dalja 2 vai 3-staaviigas, protams ir viesniicas kuras ir lielaakas. Bet pavadot Maltaa 4 nedeeljas, redzeeju gan plusus (+) gan miinusus (-) Malta ir ljoti ljoti netiira zeme, visur ir atkritumi un neviens tos nesavaac, neesmu redzeejusi tur seetniekus kaa taadus. arii lielaakaa dalja cilveeku kas ir Maltaa ir tuuristi, taapeec biezhi vien maltieshus gruuti saskatiit, un tie smaidiigie cilveecinji paarsvaraa ir tuuristi, ne maltieshi. Diemzheel kaa mees ar draudzeneem ieveerojaam lielaakaa dalja maltieshu ir negliiti :S un biezhi vien ne paaraak audzinaati. Man pashai maltieshu valoda nepatika. un es biju nepatiikami paarsteigti kad dzirdeeju kaa maltieshi runaa, kaut anglju val. ir vinju 2. oficialaa valoda, vinji runaa ljoti slikti. visu laiku tik maltieshu valoda... arii straadnieki tur ir ljoti slikti, kafejniicas un restoraanos apkalposhana ir ljoti slikta... jaa un pie tam Malta ir ljoti daarga. ja gribi kautko apeest, bet leeti, tad tu vari uz katra stuura nopirkt pizza (1.00 Ls) taa ir leetaakaa.. visur var redzeet un nopirkt =Pizza and Pasta= taa kaa man taas negarsho, man bija diezgan gruuti, un daargi eest.. kaadi garshiigi salaati maksaaja ap 5.60 Ls. un tie ir tikai salaati. Malta sastaav no 3 salaam- lielaakaa - Malta, videejaa - Gozo, un mazaakaa - Comino. pabiju ekskursijaa uz Gozo, bet biju viilusies un veelaak visi teica ka Comino ir daudz labaaka, bet diemzheel taa arii tur nebiju.. biju ekskursijaa uz Siciiliju un taa man ljoti patika, kaut arii ljoti noguru jo muus savaaca 5.30 no riita un atpakalj bijaam tikai 1.00 naktii. bet biju ljoti apmierinaata ar ekskursiju, ljoti patika. Kaut arii Malta nevisai patika, tagad man taas pietruukst , tas ir to cilveeku ar kuriem iepazinos tur.. jo tur tik daudz cilveeku dazhni dazhaadu no visas pasaules. Man priex ka aizbraucu turp redzeeju sho mazo valsti un ieguvu jaunus draugus. un sho pavadiito laiku Maltaa atcereeshos kaa pozitiivu piedziivojumu Un arii laikapstaaklji tur ir ljoti labi, visu laiku karsts un saulains laiks(ja jums taads patiik) es dievinu taadu laiku. sheit atgriezhoties , ir ljoti nepatiikami, jo te ir tik auksti.. un pie tam lietains. taa ir veel viena lietinja kaapeec pietruuxt Maltas. Un ja juus veelaties to redzeet tad brauciet uz 2 vai 3 nedeeljaam, ne vairaak. 2 nedeeljas ir pilniigi pietiekoshi lai iepaziitu sho valsti un veel nesaskatiit lielos shiis valsts miinusus(-) un pavadiit labi laiku tur.