Sharm El Sheikh 2010. 4.daļa. Akvaparks...

Kad manai "roņu komandai" apnika mērcēties Tropicana Grand Oasis baseinos, sadomāja doties uz akvaparku. Domāts- darīts!

Intourist piedāvā ieejas biļetes "Pick Albatros", dzērienus visos bāros, ēšanu visos restorānos par 50 USD pieaugušajam un 45 USD bērnam. Bet, ja nebraucat izbaudīt vēderpriekus, bet gan ūdenspriekus, tad šī izklaide jums maksās attiecīgi 35 un 30 USD. Šajā cenā ir iekļauta ieejas biļete un pusdienās dzēriens+ pica vai hamburgers, vai spagetti.

Albatros Aqua Park atrodas apmēram 30 km no mūsu viesnīcas, Ras Om El Seid, jeb, kā mūsu gidam labpatika teikt, Hall rajonā. Tā ir viesnīvca, kas atvērta 2007. gadā, to veido vienstāvu bungalo. Tā kā ūdensprieki mani nesajūsmina, šo dienu izmantoju, lai atpūstos no vīra un bērniem. :D:D:D Tālāk rakstu to, ko dzirdēju no viņiem:

"Izbraukšana no viesnīcas pēc "kamieļu laika". Braucam pa Pease Road līdz Maya līcim. Pie ieejas stingra kontrole, visus dvieļus nākas izņemt no somas. Nedrīkst ienest neko ēdamu vai dzeramu. Visas ūdens pudeles atņēma un pierakstīja, kas kuram pieder, ar domu, ka ,projām braucot, atdos. Šī doma līdz četriem pēcpusdienā gan "iztvaikoja".

9 USD ķīlas nauda par skapīti, 3 USD- samaksa par skapīša izmantošanu. Skapīši tiek ierādīti juku jukām- sievietēm un vīriešiem kopā. Cilvēku daudz, liels juceklis :) Reāli akvaparka baudīšana sanāca no plkst. 11-15 30.

Teritorija liela, slīdkalniņu- daudz. Delfīns- mazuļiem, Sēne un ūdenstornis domāts bērniem no 4- 6 gadiem, visur citur bez ierobežojumiem- ja vien pietiek drosmes! Par īpašiem drošības pasākumiem neviens nesatraucas- kā jau Ēģiptē... Brīvais kritiens, Kamikadze, Lidojošā laiva, Kosmiskā caurule, Melnais caurums, Cunami, Zilonis... To visu īsti nevarēja pat saskaitīt. Visur pasaku tēli, krāsainība. Visforšākā- Šreka pils. Jauka iespēja- laiviņā pabraukāties pa "upi"- tas, lai āda mazliet apžūst. :D

Vīra komentārs: "Labi, ka neizvēlējāmies šo viesnīcu, bērnus nevarētu "saganīt". Tur atpūsties var jaunieši vai cilvēki, kam patīk burziņu atmosfēra. Nekāda mierīgā dzīvošana tur nesanāktu!"

Šarma 2008. un 2010. Liekas, kas gan divu gadu laikā var mainīties? Nezinu, varbūt mainījušies esam mēs paši, bet šķita, ka taksometru vadītāji vairs tik uzmācīgi nesignalizē, pastaigājoties pa Naama Bay tirgotāji neskrien pakaļ, stāstīdami par izdevīgajām iespējām.

Daži sīkumi:

- ja nav ieplānota milzīga iepirkšanās tūre, mierīgi var iztikt ar USD, funti nav jāmaina. 1USD= 5,48 EGP. Var jau būt, ka, maksājot vietējās naudiņās, sanāks ietaupīt, taču, atceroties, kā pirms diviem gadiem centos iegaumēt naudaszīmes, jo arī piastri (santīmi) mēdz būt papīra banknotēs, nē, paldies! Nauda gan mīlot, ka to pārskaita, bet man labāk patīk bezskaidras naudas norēķini.:)

- Naama Bay pretī viesnīcai Sonesta Beach ir jauks valsts veikaliņš, atvērts visu diennakti. Kad ir apnicis kaulēties, tur var iepirkties par fiksētajām cenām. Kaulēties mums nepatīk... Neizskatāmies mēs pēc "biezajiem", tomēr par snorkelēšanas piederumiem Old Market tika paprasīta neadekvāta cena, sekoja kaulēšanās, tirgoņa apvainošanās, ka viņam nekāda peļņa nesanākšot. Kad jau grasījāmies iet pa durvīm ārā, beidzot pārdeva par mums pieņemamu cenu. Pēc tam mūsu iemīļotajā veikaliņā ieraudzījām to pašu preci par tādām pašām naudiņām, kā nopirkām, tikai šeit- bez kaulēšanās un enerģijas tērēšanas...

- Sievišķīgs sīkums. Ja cepure nav mīļākais garderobes elements, tad, atgriežoties no siltajām zemēm, steidzami jāieplāno friziera apmeklējums. Šoreiz atklāju, ka matu krāsas tonis neizbalo, ja pāris reizes dienā lieto Avon serumu krāsotiem matiem.

- Varam atklāt savu taktiku, kā izvairīties no komunicēšanas ar tirgoņiem - mēs krieviski nesaprotam. Neko, nevienu vārdu... Runājam tikai angliski! No kurienes esam? No Latvijas!!!

Tiklīdz sāk runāt krieviski, tā sākas ilgs dialogs, cilvēciņi cenšas PĀRDOT! Pat viņi zin, kā mentalitātes atšķiras! Angļu valodā var pārmīt pāris pieklājības frāzes, pateikt, ka piedāvājums neinteresē un viss.

P.S. Cik cilvēku, tik viedokļu... ir cilvēki, kas uzskata, ka braukšana uz citām zemēm un naudas tērēšana tur ir pielīdzināma teju vai "valsts nodevībai". Vienkārši! Atvediet man sauli un siltu laiku un es nekur nebraukšu!!! :D:D:D