Ja braucat uz Turciju izvēlaties konkrētu viesnīcu un pārbaudītu tūrisma operatoru šajā reģionā!

Mīļie cilvēki NECEĻOJET ar Novatours uz Turciju! Es un vēl 10 cilvēki no Latvijas bijām paņēmuši Fortuna4* viesnīcu "viss iekļauts", rezultātā nokļuvām Kemerā būvlaukuma vidū viesnīcā "Grand Beauty", kur par jūru pat nevarēja sapņot. Šīs viesnīcas apkaimē man vakarā bija bail staigāt vienai, jo likās, ka staigāju pa Getliņiem! Nepabeigtas ēkas, gruži, jaunbūves- pats Kemeras nostūris. Tuvākā jūras vieta bija apt.40 min. gājienā no viesnīcas- jahtu piestātne. No viesnīcas uz jūru 3X dienā kursēja mikroautobuss , tā atiešanas laiks svārstās pusstundas amplitūdā piem., 14.00-14.30, bet ko nozīmē Turcijā 40grādu svelmē stāvēt pusstundu saulē un gaidīt..., ja stāvēsi viesnīcas iekšpusē, busiņā iekšā vairs netiksi, jo braukt gribētāju ir ļoti daudz. Busiņš aizved pie kaut kādas mistiskas "Kami" pludmales, kura ir par papildus samaksu- pārblīvēta, netīra un ar rupjiem darbiniekiem. Ja gribi nokļūt atpakaļ uz viesnīcu tad Tev ir tāda iespēja , ja paveicas tikt iekšā, tad 2X dienā mikriņš kursē atpakaļ uz viesnīcu, ja ne, tad vairāk kā stundu vari iet ar kājām... Jau pirmajā atbraukšanas dienā aizsūtījām Novatours direktoram pretenziju, lai mūs pārvieto uz citu 4* viesnīcu, jo Grand Beauty neatbilda 4*, un vairakkārt zvanījām Novatours atbildīgajai personai par Turcijas reģionu, uz ko saņēmām ņirgājošas atbildes, ka tā esot 4* viesnīca un viesnīcas maiņa varot būt tikai ar papildus samaksu, kad uzzinājām papildus maksu, lai mūs pārvietotu uz Antāliju kļuva pilnīgi skaidrs, ka par mums vienkārši ņirgājas un Novatours ir apzināti krāpuši cilvēkus. Papildus bija jāmaksā vairāk kā 200LS par cilvēku, gandrīz jauna ceļojuma cena! Tātad turpinājumā par Grand Beauty- numuriņi nenormāli mazi apm. 12kvm, seifs numurā par papildus samaksu, mimibārā pat ūdens nav (kas normāli Turcijā 4* viesnīcās ir iekļauts cenā), naktī gribējām dzert- dzērām no krāna, apkārt ceļ un būvē- putekļi, būvgruži un bīstams rajons, darbinieki (izņemot meiteni Reception) nesaprot ne krieviski, ne angliski. Ēdiens pirmajā dienā bija ļoti ass, mūsu grupas latviešu bērns varēja ēst tikai lavašam līdzīgu maizīti. Man brokastīs vienreiz bija sapelējis biezpiens, citreiz trāpījās omlete no vecām olām, vēl vienu reizi "iegrābos" sapelējušā melonē...Tiesa gan viss mainījās, kad atbrauca vācu tūristu grupa, pēkšņi asie pipari bija beigušies, ēdiena kvalitāte strauji mainījās, pāris reizes pat tika uzceptas tortes, bet mūsu prieki nebija ilgi... Pie siltajiem ēdieniem varēja dabūt- šķīstošo kafiju, tējas stiprumu, kuru vajag šķaidīt ar karstu ūdeni un kurš pie vakariņām vairs jau negaršoja pēc melnās tējas, un sintētiskās žļurgas (no paciņām taisītās limonādes). Bezalkoholiskie dzērieni- ūdens, žļurgas (atcerēsimies- paciņu limonāde) stāv pie bāra letes, ja gribi padzerties- gaidi rindā, lai palūgtu bārmenim glāzi. Cola, Fanta Sprite- nemaz tuvu negaršo pēc šīm lomonādēm. Rindā 1)kārt tiek apkalpoti vācu tūristi un tad visi pārējie. Bija veiksmīgās dienas, kad uz dažām stundām bija pieejamas vienreizējās lietošanas glāzes, tad gan varēja sadzerties ūdeni cik grib un kad grib, ja vien nebija kauns no bārmeņa skatiena! Vietējā ražojuma alkoholiskie dzērieni- vīni šajā viesnīcā bija vienkārši nebaudāmi- nenoturēti, ar rauga smaku, vietējais anīsa šņabis tiek jaukts kokteilī ar žļugru un nenosakāmas izcelsmes zilu sīrupu, un ir tik vājā alkohola koncentrācijā, ka liekas tajā vispār alkohola nav un garšas ziņā nav baudāms. Naktīs nevarēju atpūsties un izgulēties, jo 2-3 reizes kā likts, slēdzās iekša trauksmes signalizācija, piemēram, vienreiz 1.00 naktī, tad 2.00 ar minūtēm un tad, gandrīz 5.00, kad sūdzējos darbiniekiem (Reception)viņi tikai paraustīja plecus un teica, ka neko nevar darīt... Bija arī naktis, kad mums veicās, jo 2 naktis no 7 signalizācija neskanēja... Vienīgais cilvēks no Novatours, bija viņu pārstāve Turcijā, kura mēģināja risināt situāciju, bet arī bez panākumiem... Man ir tiešām žēl, ka tik pazīstams uzņēmums kā NOVATOURS grauj savu reputāciju ar šādiem ceļojumiem un GALVENAIS-attieksmi pret klientiem. Tāpēc LŪDZU NEBOJĀJIET SEV BRĪVDIENAS UN NEBRAUCIET AR NOVATOURS UZ TURCIJU uz Fortuna(izlozes) viesnīcām!