realitātes šovs "Stopēšana Eiropā 3"

Beļģija. 2.00 am Beidzot sagaidījām jauko poļu tālbraucēju.Iekāpām jaukajā, melnajā fūrē un devāmies uz Franciju/Parīzi.Kā iekāpām autiņā, tā uzreiz aizmigām.:)) un tā nogulējām kādas 4 stundas.Kad aizbraucām līdz Parīzes pierobežai izrādās, ka puisis tieši uz Parīzi nedodas.Viņš centās mums parkingā sameklēt nākamo mašīnu.Un sameklēja arī, bet mēs nespējām to atrast, jo tajā parkingā bija nežēlīgākais haoss!Stresainas skrējām pa parkingu ar smagajām somām, bet neatradām.Bija tik daudz tādu mašīnu marku kā mēs meklējām...Nospriedām ka jāmeklē cita.Atradām arī. Un pēc kādām 20 minūtēm jau devāmies tālāk.Iebraucām Parīzē 7 no rīta.Jutāmies patiesi laimīgas!Pirmo aplūkojām Triumfa arku, kas atradās pavisam netālu no sabiedriskā autobusa pieturas. Centrā mēs iebraucām ar autobusu. Skaisti...Rīts, Svaigums, Putni un Parīze!!Pasaka nevis dzīve un realitāte. Ātri vien sapratām, ka jāmeklē nakts mājas, kuras biju sarunājusi www.hospitalityclub.org. Foršs saits ceļotājiem. Palikām pie viena jauka pāra.Bet tikt līdz šīm jaukajām naktsmājām nebija nemaz tik viegli.Puisis no darba varēja atbrīvoties tikai ap kādiem 19 vakarā, bet meitene ap 13 dienā.tā nu mums nācās pavadīt pilsētā tās dažas stundas. Parīzē ir ļoti izpalīdzīgi cilvēki.Viņi palīdzēs kā vien varēs.:) Pēcpusdienā aizbraucām uz to Parīzes rajonu, kurā mums bija naktsmājas.Beidzot jutāmies kā cilvēki.Sakopāmies un devāmies uz pilsētu.Kad vakarā atgriezāmies mājās mums bija kopīgas vakariņas ar šo pāri. Superīgi cilvēki, kuri paši daudz ceļojuši, bet ne ar stopiem. Pilsētu mēs apskatījām 2 dienās. Ātrāk to nav iespējams izdarīt.Pirmajā dienā tas bija vairāk tikai pilsētas centrs, bet nākamajā dienā bijām Eifelī un Luvrā kā arī apmeklējām melno tirgu, kur sho to iegādājāmies par baltu velti!:) Otrajā dienā, kā jau teicu, apskatījām Luvru.Pasakaini.Liela un grandioza celtne.Iekšā bija tādas telpas, kuras vārdiem nevar aprakstīt...Redzējam "Džakondu".neliela glezna, bet apsargāta daudz, daudz stingrāk nekā pārējās gleznas, kuras varbūt lielumā ir daudz reizes lielākas.Skaisti!Iesaku katram tur aizbraukt un apskatīt Luvru. Vakarā sazinājāmies ar 2 puišiem, kuri bija atbraukuši uz Latviju arī caur HC. Un viņi piedāvāja mums savu dzīvokli.Teica, ka paši iešot kaut kur tusēties.Nu labi, ejam arī.Nopirkām pa ceļam vinčuku.Un devāmies uz to dzīvokli... Sajūta bija tāda dīvaina.Veda mūs pa ieliņu ieliņām... saprast nevarējām kur atrodamies...Pašas par to vēl nosmējām, kas atkal bija kļūda, jo kā mēs par kaut ko nosmējām-tas piepildījā. Nonācām dzīvoklī.Puiši uz reiz aizgāja.Pat nevēlējās atslēgas atstāt.Bet mēs viņus pierunājām, lai atstāj.Viņi aizgāja mēs palikām.Sajūta bija tik dīvaina un slikta. Bet nu labi. Izdzērām vinčuku un apēdām pāris bilciņas no skapīša:D. Un domājāp par iešanu prom...bet ārā jau pamazām satumsa...Galvenais ka īsti nezinājām, kur atrodamies, bet sapratām ka jātinās prom cik ātri vien var. Nebūtu labi tur palikt pa nakti.... Turpinājums sekos!:)