Realitātes šova "Stopēšana Eiropā 2"turpinājums

Tomēr par spīti visam veiksmīgi nonācām Vācijā.Kopā ar Gintu vēl nobraucām kādas 2 dienas.Pēdējā vakarā, kad bijām Dortmundā sarīkojām savu privāto atvadu tusiņu ar grillētu gaļu un alu!:)) Bijām noparkojušies blakus rūpnīcai/noliktavai, kur nākamajā rītā Gintam vajadzēja nodot kravu un mums abām doties tālāk.Tusiņš bija godam.Kopā taču bijām nobraukuši kādas 4 dienas!:) Nākamajā rītā ap kādiem 9.00 pametām fūri un devāmies vilciena stacijas virzienā, lai tālāk brauktu uz Diseldorfu.Diseldorfā mums nācās atrast vietu, kur kvantumā apgrozās smagie.Grūti bija atrast tādu vietu. Jautājām vietējiem.Un sapratām, ka tas ir pilnīgi neiespējami nonākt līdz smago parkinga vietai.Kādā pilsētas benzīntankā mums pastāstīja, ka kaut kur pilsētā esot tāda noliktava, kur ļoti daudz apgrozās smagie.To noliktavu sauca Grosmarket.Tikām līdz noliktavai.Sēdējām diez gan ilgi pie sarga būdiņas, kamēr sagaidījām un sarunājām nākamo mašīnu kaut kur tālāk mūsu virzienā uz tādu miestu kā Ahena. Ahena ir pa visam tuvu Beļģijas robežai.Vācu šoferis mūs izlaida pie lielveikala, kur iepērkoties nedaudz atļāvāmies atpūsties.:) Un vēlāk jau sarunājām tur pat blakus grieķu šoferi un viņa dēlu, lai mūs aizved tālāk.Viņiem bija cits gala mērķis, bet tomēr viņi piekrita mūs aizvest līdz tuvākajai pilsētiņai Beļģijā!Pa ceļam vienā parkingā grieķu šoferis sarunāja vienu busiņa šoferi,kurš tālāk arī mūs aizveda uz Beļģiju.Nonācām Beļģijā ap kādiem 16 pēcpusdienā!Sarpcitu pat nepamanījām kā nonācām Beļģijā, jo tur tādas robežas nepastāv.Pārbraukt no vienas valsts otrā nesagādā nekādas problēmas.Parkingā meklējām nākamo tālbraucēju,kurš brauktu uz Franciju vai vislabāk uz Parīzi. Sarunājām vienu jauku poļu puisi ar tikpat jauku fūri.Diemžēl viņš varēja izbraukt tikai 2 naktī.Tur arī sākās tas smagākais posms..nācās vienviet nosēdēt 10 stundas. Radās doma, ka ātrāk Parīze pati pie mums atnāks nekā mēs aizbrauksim uz Parīzi... Turpinājums sekos!:)