Sharm El Sheikh 2010. 2. daļa.

Tropicana Grand Oasis manā skatījumā.

Viesnīcā 438 numuri, 6 no tiem ģimenes. Pielietojot mazu viltību- reģistrējoties uzreiz iedodam 10USD un "Laimas" šokolādi- ģimenes numuriņš ir mūsu!

Apmēram 40 m2 istaba 3. stāvā. Vannasistabā vanna- duša, fēns, bidē, smuki saliktas Tropicana ziepītes, dušas želeja, šampūns, ķermeņa losjoni, dušas cepurīte... Istabiņā lielā gulta, divas normālas (nevis kaut kādas saliekamās, kā pieredzēts citviet) gultas bērniem, atpūtas dīvāns, krēsli, skapis, raktāmgalds- vietas pietiek visam un visiem. Ak, jā, seifs numuriņā un 2 ūdens pudeles ledusskapī ir bez maksas. Vienīgais trūkums- ģimenes numuriņiem nav balkona, bet, tā kā numuriņš atrodas ēkas ārmalā, atliek tikai iziet uz kāpnēm, un uz vienu pusi paveras skats uz Tirāna salu, uz otru pusi pāri līcītim paveras pilsētas panorāma. TV kanālu piedāvājumu apgūt nav ne laika, ne vajadzības, laikam kādi trīs bija krievu valodā, kāds arī poļu...

Patiesībā viss ir tieši tā, kā iepriekš skatījām bildītēs internetā!

Interesanti, šajā viesnīcā tiek lūgts uzturēšanās laikā neatstāt dzeramnaudunumuriņa uzkopējam. Ieteikts to darīt pirms došanās projām. Mēs gan pēc pieraduma šo lūgumu ignorējam, un puisis tik priecājas par to!

Viesnīcas teritorija pietiekami liela, tomēr loģiski veidota- jau pēc pirmās pastaigas ir skaidrs, kur kas atrodas. Ir divi baseini. Mazākais, kurš dziļākajā vietā ir vien 140 cm dziļš, ziemas sezonā tiek apsildīts, ūdens temperatūra ap 26 grādiem. Manu bērnu rekords- 2 stundas bez izkāpšanas- gan pa ūdeni, gan zem ūdens, gan ar peldbrillēm, gan bez tām. Turpat blakus ir arī mazo bērnu baseins, dziļums vien 50 cm. Peldēties drīkst līdz plkst.18, vēlāk baseini tiek dezinficēti.

"Viss iekļauts" viesiem galvenā "barošanās" vieta ir Aladin restorāns: brokastis no plkst.7-10, pusdienas no plkst. 13-15, vakariņas no plkst. 18 30- 20 un no 20 30- 22 30. Ēdiens daudzveidīgs un garšīgs, protams, cūkgaļu neatradīsiet, toties gaļēdājiem tiek piedāvāta vistas, liellopa, tītara gaļa, zivtiņas katrās pusdienās un vakariņās. Viesmīļi klusi, pieklājīgi, netaisa baigo šovu. Viens pavārs, kurš grieza svaigos dārzeņus gan mīlēja papļāpāt, bērni pie viņa skraidīja, prasot sagriezt gurķus, tomātus...

Ja starp ēdienreizēm vēders tomēr sāk kurkstēt, Lobby bārā vieglas uzkodas varēja atrast no plkst. 12-15, bārs pie baseina darbojās no 10-22, pie jūras- no 10-18 un no 20-24. Pepsi, 7up (mūsu izpratnē Sprite), apelsīnu, ananāsu sula, alus, džins, vodka, rums...

Ieteikums vecākiem: ja jūsu bērns augumā ir tikai nedaudz īsāks par bārmeni un viņam pietiek drosmes pateikt, ka to rumu ar Pepsi nesīs tētim, viņš paspēs nogaršot visu. Tur cilvēki vairāk uzticas cits citam, toties mūsu bērni ir viltīgi! :)

Tā kā viesnīca atrodas pie jūras, tai ir sava pludmales teritorija, tiesa gan, salīdzinoši neliela, iekārtota pakāpienveidā. Tā kā abās pusēs ir klintis, nekāda pastaiga gar jūru nesanāks. Ja aizbrauksiet ar mazu bērnu, nemitīgi būs jāpieskata, lai kaut kur nenokrīt. Toties šai noslēgtajai teritorijai ir arī priekšrocības: tirgotāji no citām teritorijām jūs neapgrūtinās.

Tā kā jau dažus metrus no krasta ir liels dziļums un koraļļu rifi, nekāda dižā bradāšana pa ūdeni nesanāks, toties daivings turpat no pontona- nav jātērē laiks kaut kur braucot.

Kaut gan brīnišķīgi skati atklājas snorkelējot turpat dažus metrus no krasta- stāvi koraļļi, viskrāsaināko zivju daudzveidība! Zivis gan ir daudz, tās var redzēt turpat pie krasta, tā teikt, sausām kājām. Tās nedrīkst barot, nervozs uzraugs uzreiz svilpj un lamājas. Protams, tūristi izdomā, kā to darīt: mazmazītiņu maizes kripatiņu saspiež dūrē, iebrien ūdenī un vienkārši pašļakstās. Tā izdodas apmānīt uzraugu un patiesībā arī zivis.Tomēr labāk tā nedarīt, jo zivju patiešām ir daudz, saskrien gan lielas, gan mazas, raibas, ar gariem deguniem- paliek neomulīgi. Zivis mēdz peldēt turpat gar kājām, "nobučot". Dodoties ūdenī labāk noņemt visas ķēdītes, rokassprādzes, uzvilkt peldkostīmu bez bantītēm :D Tā kā ūdenī jābrien ar speciālajām čībām, viena pamanījās pagaršot dēla čības aukliņu. Jūrā nedrīkst uzturēties pēc saulrieta, jo tad krastā nāk baroties plēsīgās zivis. Tik liela zivju koncentrācija un daudzveidība tiešām nekur nebija redzēta!

Vēl viesnīcas teritorijā ir futbola, volejbola laukums, trenažieru zāle, 2 biljarda galdi (9USD stundā). Var uzspēlēt galda tenisu- tur mans dēls pavadīja visus vakarus!

Plkst. 20 30 mini diskotēka bērniem- tradicionālā putniņdeja, vilcieniņš utt. Pēc tam neliels šovs: vietējās deju grupas, vienu vakaru izrāde Maikla Džeksona piemiņai. Animatoru komanda visai viduvēja- bez aizrautīgas dzirksts, tā vien likās, ka vienkārši atstrādā. Viktorīnas notika tikai krievu valodā, pa dienu arī daudz krievu mūzikas. Itāļi, protams, dejo, ja tik kaut kas skan. To pašu var teikt par ēģiptiešu bērniem- groza dupšus gan pie Queen, gan Jasmin...

Viesnīcā ir arī Veselības centrs, mūsu izpratnē gan Skaistuma centrs. Pērkot 3 masāžas, 4 par brīvu. Tetovējumi ar hennu tiek piedāvāti, sākot ar 10 USD. Dēla "briesmonis" izmaksāja 15 USD. Piedāvā gan franču bizītes, gan afrikāņu, skatījos, ka daudzi šos npiedāvājumus izmantoja. Pēc ilgas pierunāšanas gan no mūsu, gan darbinieku puses, meita tomēr piekrita eksperimentēt ar viņas matiem. Tas prieks izmaksāja 35USD. Ar darbiniekiem iespājams komunicēt gan krievu, gan angļu valodā.

Papildus izklaides iespējas piedāvāja Red Sea Club- tas pats, kas Days in Gaffy teritorijā. Parasailings vīram un dēlam izmaksāja 60 USD. Pozitīvi, ka šeit pacelsanās/ nolaišanās notiek no laivas, līdz ar to nav jāuztraucas, vai pareizi izdosies pagriezties, nobremzēt, galu galā trāpīt pareizajā vietā pludmalē... Mani vīrieši šo prieku gan izmēģināja visvējainākajā dienā visā mūsu uzturēšanās laikā. Bija slapji, bet laimīgi:)

Ja gribas plašākas izklaides piecas reizes dienā ( plkst. 13, 16 30, 20, 21 30, 23) kursē bezmaksas autobuss uz Naama Bay- jauno pilsētas centru, kur jaunais tirgus, restorāni, diskotēkas. Var aizbraukt arī ar Taxi: 10 USD turp, 9 USD atpakaļ. No Naama Bay līdz Old Market taksometrs aizvizinās par 2 dolāriem, bet no Old Market līdz viesnīcai būs jāmaksā 12 USD. Piebildīšu, kā tās ir reālās cenas, nevis tās, kuras jums kāds pamanīsies paprasīt:)

Ja ceļojat kopā ar savu portatīvo draugu un bez interneta nespējat, var mērot 200 m (pēc kamieļu metru izpratnes, pēc mūsējās sanāca 700m) pa Savojas ielu, apsēsties pie strūklakas un darboties! Šajā rajonā ir vesela "pilsēta"- viesnīcas, iepirkšanās centri, krāšņa vide orientēta krievu jaunbagātniekiem. Jaunieši pastaigājās ar Krievijas karogu rokās. Uz mirkli sajutos kā kaimiņzemē! Kažokādu tirgotavas, Gucci, Escada utml. Var to visu ignorēt un vakarā noskatīties muzikālās strūklakas priekšnesumu. Protams, ne tik grandiozu kā Čehijā, bet tomēr...

P.S. Varbūt kādam noder šāda "sīkumaina" informācija. Ja nepatīk, nākamo daļu varat nelasīt:)

Turpinājums sekos... Tajā par ekskursiju uz Ras Mohamed rezervātu!