Neplānoti un pēdējā brīdī. 2.diena

Ar brāli sarunāts tikties 7os no rīta. viņš brauc ar vilcienu no Kijevas. Taču nākas secināt, ka LMT Ukrainā tomēr nedarbojas.Sūri. Liekas, ka varētu ari netikties, jo kurā viesnīcā būšu viņš nezin. Eju gulēt ar domu, ka no rīta braukšu uz staciju, un gan jau viņu tur satikšu. Ideja stulba, taču ja godīgi, esmu pārgurusi un tāds kā nervu drudzis. No rīta dodos uz staciju. Grivnas nav, taču bankomāti uz katra stūra. Nevaru īsti noorientēties un sameklēt tramvaja pieturu, ņemu taksi. Maksā 20 grivnas apm. 2 Ls. Šoferīts uz manu krievu valodu reaģē ne īpaši draudzīgi, bet , kad uzzin, ka esmu no Latvijas, attieksme mainās. viņam interesē viss, kā mums iet, ko mēs domājam par ES utt. jauki! Aizbraucu uz staciju, protamas, brālis tur nestāv un negaida mani. Mobilais joprojām nedarbojas, telefona automātam karti nopirkt nevar. sabēdājusies braucu atpakaļ uz viesnīcu. šoferītis atkal laipns trāpās un ļauj man piezvanīt no sava mobilā. Brāli satieku pēc 10 min., visi laimīgi, dodamies brokastot. Ļvovā pavadam 2 skaistas dienas. Pilsēta izcila, mazliet traucē nebeidzamie ielu un ēku remonti, jo notiek gatavošanās pilsētas svētkiem. Sabiedriskā ēdināšana un veikali ir lustīga padarīšana. Viss notiek vienkārši, īpaši neko nesarežģot. veikalos, protams, nepastāv tāda lieta kā pašapkalpošanās. Kā senos laikos, viss sadalīts pa nodaļām, katrai nodaļai sava pārdevēja. Maizi pērc pie vienas, pēc siera ej pie otras, un minīti pērc pie trešās. un centies runāt ukrainiski :) patiesībā neērtības tas nerada, cilvēki ir laipni un pretimnākoši. Jūtu uzplūdā nopērku saulespuķu sēklas uz ielas, kuras man iesver papīra tūtiņā. Sēkliņas loba visi un visur. Tālāk nolemjam braukt uz Ivano-Frankivsku. Tuvāk Karpatiem. Tā kā nopietnos kalnos tā īpaši neesmu bijusi, par Karpatiem priecājos.