Malta ten points

Malta.....

hmmm...sākuma pat īsti neapzinājos tās atrašanos vietu.Bet...pat īsti neatceros kā,bet izvēlējos šoreiz gan uz siltākām zemem,un prom no negatīvisma,aukstuma Latvijā... Liktenīgais 17.februāris ir klāt...lidmašīna no Latviijas ielido stokholmā 15.00,bet izlido no Stokholmas uz Maltu 15.30....jap aizmirsu pateikt...tikai 30min. bija dotas lai paspētu....bija likteņa varā-būs vai nebūs....esot lidmasīnā nemitigi ielūkojos pulksteni...ehh...paspejam saku savai meitenei...un pēkšņi lidmašīnas pilots saka,diemzēl tagad rinkojam ap skavstu un nespējam nolaisties slikto laikapstāklu dēļ,sliktākajā gadījumā nolaidīsimeis cita lidostā.....pilnīgi sirds ietrīcējas,jo....kā nepaspēsu uz maltu...vairakus aplus riņkojām...jau sajūta,ka viss...skumjas...jau plkst 15.10...bet vēl riņkojam apkārt,un pēkšņi....sāk nolaisties,mazliet prieks parādās,bet laika maz,jo slēdz ciet ieeju plksy.15.20.Lidmašīna nosēdās,mes atri koferus rokā,kā traki skrējam arā...un pieskrējam pie pārbaudes,un mums pasaka,ka lidmašīna vel nav aizlidojusi....eeeee super,tāads emocijas,rokas pat trīcēja no prieka,jo gadījās tā,ka ari Maltas lidmašinu laikapstāklu dēl aizkavēja.....tā nu iekāpām lidmasīna:) P.s.Ja lidmašina nekavē pilnīgi mierīgio var paspēt pa 30min. Pēc 3h.40min. gara lidojuma esam Maltas lidostā....mmmmm tik silts,mazliet vējiņs un jāā palmas ..palmas ...visapkārt palmas...tāds prieks neparakstāms.Nolēmam gaidīt businju,jo te viņs ir lēts tikai 0.47 centi...bet taksiisti gan uzbāzīgi bija,tik gribīgi gribēja lai braucam ar taxi,bet taxi šeit nav no lētajiem.Nu esam viesnica....liela gulta,ēdamgalds,balkons.....(Baywiev hotel).Nakamajā dienā....tik karsts,ka nolēmam iet uz 7.stāva jumtu un sauļojāmies...vienkārši fantastika...vēlāk ap dieninu nolēmam pastaigāties pa Sliemu...tika redzēts izveidotas vairākas skaistas mājiņas pīlem...ēdām mēs vakarpusē netālu no veisnicas,likās lēti jo lielaja līdz ņemamā kaste bija daudz frii,salāti un vista stilbīņs,pilduma cik vēl majonezes un ketcupa pa 2.80 EURO.Vakarpusē aliņš,kaut kas stiprāks un dodamies uz Latviajs vecrīgu-Paceville...pirmais iespaids superīgs....viena ieliņa apkart klubs pēc kluba...skaļā mūzika pat uz ielas...ehhh ....sākās klubu apmeklējumi,nu par tiem sīkāk nestastīšu...klubi kā jau klubi:) Un tomēr tā ka Daudzi latviesī pa reizei izsplauj kādu krievu lamu vārdu arī mums gadījas šadi,ka rezultāta iepazinamies ar diviem krieviem,kuri dzīvi Vacijā....ta nu sākas kopa ietusēšana. Nākama diena tika pamatīgi nogulēta.....ehhh grūti bija pec naksnīgas uzdzīves:) Bet sanāca aizbraukt uz Valleta,kas ir Maltas galvaspilsēta...diezgan skaisti,itsevīski skati no augšas,kā arī Vieta,kur tika uzfilmētas tādas filmas kā Troja un Gladiators.Vakarā atkal Paceville...alkohols,alkohols....upss atkal satikām tos pašus krievus,ar viņiem bija divas meitenes,izrādījas latviete un igauniete,kura runāja arī krieviski...tā nu atkal tusēšana sanaca pamatīga....klubs pēc kluba....P.S. alkohols klubos lēts bija. Konkrēti kaytru dienu neaprakstīšu...bet tā sanāca daudz ko redzēt....Vēlos piebilst,ka devāmeis ar kuģi uz Gozo,bija akcija turp atpakal tikai 1.16EURO.Tā bija pirma reize uz kuģa,tik fantastiska sajūta.Gozo īsti daudz nesanāca pastaigāties,devāmies atpakaļ un iepazināmies ar maltiešu ģimeni,kura mūs uzaicināja aizvest uz veiesnīcu....P.S. Maltas iedzīvotāji ir ļoti draudzīgi,izpalīdzīgi...tāds prieks,pat nevar salīdzināt ar latviesiem....Unikāla zeme Pārvāc āmies uz citu viesnicu,kas atradās Buggiba...tā bija San antonio...skaista,ļoti liela veisnīca...ar lielu baseinu ārā,un ļoti izvēlīgam brokastīm. Kārtēja nakts uzdzīva Paceville Nolēmam doteis arī uz Golden Beach....pilnīgi vārdu trūkums par šo skaisto vietu....kā paradīze,līcis tik skaists,kalni...jūra.....Mmmmm...tādas sajūtas...to pat grūti aprakstīt,tas ir jāredz Kā kuriozs gadījās,kad nolēmām vienas maltietim kalnos palūgt lai nofoče mūs,un taja brīdī,kad vīns fotografeja,vinai no bikšu priekšas izlīda viņa draudzins,bet mēs saglabājā mieru...pat nesmējamies,vienkārsi ātri aizgājam prom,likas tik pretīgi,un manuprāt viņs pat negaidīja,ka mēs ieraudzīsim Tālāk kārtēja nakts Paceville,pirms tak kopa ietusējam pie krieviem veisnicā,visi kopa ar divām citā meitenem,vienkārsi runājām,smējamies...cik labi satikt,vēl citus ar ko tā interesanti parunāt...Tai skaita satikā ari sveicieti,kuru riktīgi uzsēdam uz kakla,un šis izmaksaja mums vsiiem pa snabi un vel citām noderīgam lietām Vēlos piebilst,ka šos krievus pat nevar salīdzināt ar Latvijā dzivojošajiem krieviem,viņi pat nosmējas par to Iepazināmies ari ar vēl vienu krievu,kurš jau dzīvoja malta vairākus gadus,un ir ļoti laimīgs...par dzīvokli maksā 300 EURO ar visiem komunālajiem,alga minimāla ap 1000EuRO.Un darbu šeit atrast var,ir ļoti daudz tur dzīvojošo krievu,tā ka,nav problēmu ar to....... Pēdējā diena...nedaudz skumjas....sēdējam pie jūras krasta...saule,mūzika no kuģa...vīns...sēdejā mes ar ar citu latvietu un igaunieti....tik forši grozities saulīte....un negribas tā braukt prom...šis veselas 8dienas pagāja tik ātri....kad izdēram vīnu nolēmam pudele ietīt papīru,un tajā ierakstījam visu mūsu vaŗdus un telefonus,un kopīgi iemetām jūra....lai peld,varbūt kāds atzvanīs Uz lidostu veda mūs Malta dzīvojošs krievs,kuru iepazinām...klausijamies krievu mūziku...meitenes raud,skumjas,ka jādodas jau prom....Šī ir tā zeme,kuru var iemīlēt no pirmā acu skata....un negrības braukt no tās prom....Tapēc,gadi mūs Malta jau vasarā atpakaļ,un kas to zin,varbūt arī uz dzīvi......