Let the future sing

Es sapratu,ka uz Zviedriju tikšu 26.05.09.Izkuģošana no ostas bija paredzēta pl.17:30,tāpēc

jāierodas bija pl.15:30.Stundas todien notika maz,jo tām bija jābeidzas pl.17:35.

RĪGAS OSTĀ

Mans brālis Ričards!Ar viņu man nebija garlaiciigi.Mēs ilgi ostā plēsāmies.Tad beidzot

varēja iet uz prāmja klāja.Atvadijos no mammas,Ričarda un devos projām.Ieņēmu kajiiti,

taču tā izrādiijās pārāk maza nekā es biju domājis.Biju vienā kajiitē ar Uvi Kalēju,Matiisu

Circeni un Edviinu Skadiņu.Tad gāju uz spēlju zāli!Tur bija kaut kas ko dariit!Citur nekas

tāds nebija.Biju diezgan izšķērdiigs un videospēlēs iztērēju 250 kronas un man palika

tikai 50 kronas.

STOKHOLMA

Iekuģojuši Stokholmas ostā 27.05.09 pl.10:00 pēc Zviedrijas laika,mēs gājām no ostas

uz autobusu!Tad braucām uz Adolfa Frederika mūzikas skolu un tur iepazināmies ar

daudziem zviedriem.Nevaru pat izskaitiit,cik!Tad,kad vajadzēja doties prom uz kādu

koncertzāli,es biju aizmirsis sarkano cepuriiti ''Northland'' kādā klasē.Devos meklēt.

Ar anglju valodas paliidziibu es atradu to tajā klasē,kur vēl sēdēja diriģents.Tad skrēju

atpakalj uz autobusu un paspēju,pirms tas vēl nebija aizbraucis.Tā bija koncertzāle,kurā

mēs varējam paši sniegt koncertus un klausiities,kā citi koncertē.Pēc tam braucām

atpakalj uz skolu.Skatijāmies,kā spēlē striitbolu.

VIESĢIMENES

Mēs dziivojām viesģimenēs pa 2 puišiem.Es biju ar Valteru Grundi no 4.klases,

tagad viņš iet 5.klasē.Viņš ir tikpat aizmāršiigs cik es.Stokholmas māti sauca Zanna,

tēvu Matiass,un brāli Albins!Albins bija labs pret mums.Viņš mums ljāva spēlēt

PlayStation2 un vēl daudz kocitu!Mēs varējām pat skatiities ''Nakts muzejā'' vai ''Viens pats mājās'' vai vēl daudz ko citu.

NEGADĪJUMS

Nākamajā dienā atgadijās kaut kas slikts.Es aizmirsu ''Northland'' cepuriiti,pārvelkamās

drēbes un lietus jaku.Kora direktore bija uz mums patiesi noskaitusies.Bet diriģents

teica,ka mēs ar Grundi (viņš arii to pašu bija aizmirsis) izskatoties pēc pingviiniem,jo

mums taču bija balts krekls,melnas bikses,zila vestiite un zils tauriņš.Tā mēs dabūjām

pamatiigu brāzienu savas neuzmaniibas dēlj.

UPSĀLA

Tad,31.maijā mēs braucām uz Upsālu.Bija skumji šķirties no Stokholmas vecākiem,

bet gribēju iepaziit arii Upsālas vecākus.Neatceros kā viņus sauca.Bijām ljoti ātri klāt.

Vakarā,pēc koncerta tika sariikota varena balliite Upsālas parkā.To es labi atceros.

Diriģents meta bumbiņu un mums kādam tā bija jānoķer.Es nenoķēru nevienu reizi.

Tad vēl bija labas spēles,piemēram,ķerenes utt.Neaizmirstams vakars!!!!Un vecāku

māja atradās kādus 3km no Upsālas.Tad bija 10min jābrauc.

NORŠĒPINGA

Pēc tam,1.jūnijā mēs braucām uz Noršēpingu,kas atradās 220km no Upsālas.

4 stundas braucām un nebija garlaiciigi,jo tas,kurš mani paziist,zin,ka man patiik

vērot apkārtni!Noršēpingā paēdām kādā skolā!Tad pakontaktējāmies ar dažām

zviedru meitenēm.Tad skatijāmies,kā Latvijas zēni pret Zviedrijas bērniem spēlē

Basketbolu.Nākamajā dienā no riita mums bija vēl viens koncerts.Un tad mēs

braucām prom no Noršēpingas.Uz Stokholmas ostu.

ATKAL LATVIJĀ

Izkuģojām no Zviedrijas!Tuvu Latvija vēl nebija.Kad 3.jūnijā pamodāmies,

redzējām,ka Latvijas krasti ir ljoti tuvu.Tā mēs iekuģojām Latvijā biju ljoti prieciigs.

Vecākus sen nebiju redzējis.Tagad daudz,ko viņiem stāstiit.