Brīnišķīgā Šveice

Pagājis tikai mēnesis kopš brīnišķīga ceļojuma pa Bavārijas,Šveices un Austrijas Alpiem.Katrā no šīm valstīm Alpi ir savādāki, tomēr visgrandiozākie tie ir Šveicē.Absolūti neaizmirstama ir vesalas dienas pastaiga pa Jungfrau apkārtni vairāk kā 2000m augstumā,perfektās kalnu takas ar zaLajām, zaļajām pļavām, kas nosētas no vienas vietas ar dažnedažādām Alpu puķēm un neskatoties uz milzīgo tūristu plūsmu,perfekta kārtība! Dabas varenība bija pārliecinoši izjūtama gan Reinas ūdenskritumu vērojot, gan Āres aizā, gan braucot pār Grimselas un Ņufenpas kalnu pārejām. Atmiņā noteikti paliks Rafaela Siksta Madonna Drēzdenes Cvingerā, Cīrihes vecpilsēta,Lucerna ar fantastisko , puķu kastēm nosēto koka kājāmgājēju Kapelbrjukes tiltu, Berne ar arkām visā ielu garumā,vienādajiem dakstiņu jumtiem un lāčiem kā pilsētas simbolu. Jauka un atveldzējoša bija arī pelde Ženēvas ezerā Montrē, pēc tam , kad bijām apskatījuši Šijonas pili un nofotogrāfējuši arī Bairona autogrāfu uz tās sienas. Neaizmirstamas ir arī trīs naktis , kas pavadītas fantastiskā viesnīcā Beātenbergā, kur no numuriņa lodžijas pavērās vienreizējs skats uz Jungfrau virsotni, kura katru rītu atmirdzēja savādāka. Interesanta bija arī Šveice miniatūrā un skaista Lugano ar San Salvatora kalnu, kurš kalpoja Rainim par iedvesmas objektu. Mazā un dārgā Lihtenšteina , pasakainā Noišvanšteinas pils, un tad jau arī Zalcburga un karaliskā Vīne. Atbraucot mājās mēs ar vīru vēl vairākas naktis sapņos abi braucām pa kalniem...