Vatikana apmekleejums

Sveiki!!! Kursh gan budams Roma neapmekleja Vatikanu. Ta ari es vadama pec tada vienkarsha principa vinkarshi nevareja neapstaties uz shitas svetas zemes. Gan pec visa sagaidama nekadu brinumu es nesajutu, bet pabrinaties un apskatit tur bija gan ko. Burvigi! Mes tikko parkapam vel vienas valsts robezhas un tagad jau esam pavisam cita valsti - Vatikana. Mums apkart no vienas puses ir baznica no citas kolonas, vel starp vinjiem prom skrin celjsh. Musu gjidi Romas Tehniskas Universitates studenti uzreiz aicina muus iedzert udeni. Te virur is tadi mazi struklkas. "Tur" - vinji rada mums uz vienas puuses, - "ir papas dzeramas udeni struklaka. Atpakalj celja noteikti iedzessiet noturienes." Bet pashlaik mees esam lielas plazias centraa pie pasha obeliska. Te ne talu no obeliska uz abam pusem pie kolonam ir specialais punkts, ja tu tur apstajies visas kolonas sastasies viana peec otra. Paeej tik maala un tu redzi, ka tu ir ne viena, bet vairaakas kolonnas peec kartas. Vai tad tas nav brinums. Veel musu gidi teica, ka taja pat laukuma ur tads punkts no kura griezhoties uz dazhadam puusem var saskaitiit pat 9 obelisku, gan jau patik tiem romieshiem vinjus visur likt ;-) Nakot ieksha kafedral stav rinda... untur arii priksha sargi parbauda tev. Bija jarada pase vai nee es jau neatceros. Bet tagad kad tev izskaneeja cauri ar metaalu mekleetaaju, tu beidzot vari doties talaak. Instrukcijas kas driksts un nedrikst dariit... nu-nu... jau otru reizi, kad es biju Vatikana es ieksha negaju, negribeejas staaveet visa ta gareeja rindaa. Arii iekshpuuse muus gaidiija dazhi atklajumi.. Mees skatijamies ar plashi atvertam aciim tik lab saredzeet visu un velaak padaliities arii ar pareejam. Kad izgajam aaraa jau bija patumsu. Cik brinishkiigi, ka budams Romaa, tu vari veel iespert savu kaaju cita valstii ;-)