Skotija!(Glasgow-Edinburgh)

Jau septembī iegādājos uz novembri raynair kompānijas piedāvātās biļetes uz Glāsgovu par 1,60ls turp un atpakaļ!Jābrauc!Principā man gribējās kaut kur aizceļot, mērķis nebija svarīgs un tā nu sagadījās, ka uz Glāsgovu varēja aizlidot gandrīz tā pat kā ar tramvaju līdz alfai un atpakaļ!:)

Gribējās, lai šis ceļojums ir maksimāli ekonomisks, lai varētu kaut ko atvēlēt iepirkšanās priekiem!Tādēļ gan Glāzgovā, gan Edinburgā palikām nevis viesnīcās, bet gan pie jauniešiem , kuri piedāvā gultasvietu ar interneta palīdzību(www.hospitalityclub.org un www.couchsurfing.com ), tas nemaksā neko, aivedām Latvijas suvenīrus kā pateicību!

Izlidojām ceturdienas vakrā, 28.11 un vēlu naktī ielidojām Glāsgovā, mūs sagaidīja Marzanna,meitene(poliete), pie kuras palikām 2 naktis, braucāmar mašīnu līdz viņas mājvietai.Tā kā bija vēls, padzērām tēju un gājām gulēt!

Nākamajā dienā bija mazliet grūti, laika maiņas dēļ(tur ir 2h atpakaļ).Marzanna mums parādīja Glāzgovas universitāti, parkus, labākās iepirkšanās vietas!Principā Glāzgovā mums bija paredzēts vairāk iepirkties!Nākamajā dienā mēs ar autobusu(biļetes jau iepriekš iegādājāmies www.megabus.com , ļoti lēti) devāmies uz Edinburgu. Autoosta ir pilsētas centrā, tur pat ir arī dzelceļa stacija, bet ar vilcienu dārgāk!

Ieradāmies Edinburgā un ar kartes palīdzību meklējām mūsu nākošā izmitinātāja, Artioma(lietuvieša), mājokli.Bez problēmām to atradām!Mums bija vesela 1,5 diena , lai apskatītu

Edinburgu!Iepriekš biju sagatavojusi apskates objektus jau atzīmētus kartē!Noteikti vajag apskatīties Edinburgh castle, Arthurs seat, Scott Monument, Calton Hill-visu var izstaigāt ar kājām!Edinburga man liekas tāda pasaku pilsētiņa ar savu skaisto pili kalna galā!Tā kā bija Ziemassvētku gaidīšanas laiks, tad tur notika dažādi festivāli un atmosfēra bija vienkārši perfekta!Nebeidzmā dūdu mūzika, skotu bruncīši-ir skoti, kuri tos tiešām ikdienā velkā!Skoti māk atpūsties, viennozīmīgi...Ar 2 dienām Edinburgā pilnīgi pietiek, lai apsktītos ievērojamākās vietas.

Tur cilvēkiem droši var jautāt pēc palīdzības-cilvēki ir laipni un atsaucīgi!

Pirmdienas rītā mēs caur Glāsgovu ar autobusu Nr.X77 braucām uz Prestwick lidostu, lai atgriestos Latvijā!

Un otrdien jau biju darbā:)