Siltaas dienvidu zemes ;)

Vasaraa biju Horvaatijaa! Bija sveetlaime izrauties no Latvijas aukstaa klimata, lai vareetu izbaudiit lielo tveici Horvaatijas sauliitee ! ! ! Pirmajaas dienaas laiks gan bija nedaudz apmaacies, bet veelaak vismaz desmit dienas saulee vareeja izcepties ! =) Tur mazaakajaam pilseetaam, maaju pamatos vareeja redzeet lozu atstaatus caurumus, jo kar6 tur beidzaas tikkai pirms kaadiem piecpadsmit gadiem ! Pie uudeniem tur nebij smil6ainu peldvietu, visaas malaas tikai klintis, vai lieli akmeni ! Taapeec ja gribeeja pasauloties, bija jaareikinaaas ar gulee6anu uz kaada no akmeniem ! Naako6aa dienaa ar saapo6u muguru no akmeniem, bet kaartiigi iededzis vareeju baudiit citus Horvaatijas labumus ! ! ! ;) Tuuristi bariem devaas dabas parkiem, satikaam pat dazus Latvie6us ! Ja dabas parkaa gribeeji pabraukt ar kugiiti, rindaa vajadzeeja staaveet apmeeram 3 stundas, taapeec mees izveeleejaamies iet kaajaam ! Itaalu skaistums - Ferarri horvaatijaa bija redzams tikpat biezji, kaa Latvijaa ziguli ! Garlaiciigi tur nebija ! Kad jau saakaam kratiities uz Latvijas pusi, iespruudaam 2 km garaa korkii ! Tur staavot gaiss sakarsa lidz 50 graadiem ! Tuvojoties Latvijai saaka liit lietus, un no nezeeliigajiem 50 mums naacaas atgriesties vecajaa, labajaa Latvijas klimataa :)