Mans iespaids pozitiivs...

Dziivoju Väcijä jau 2. meenesi, nu jau buus 3. Uz sejieni atlidoju ar Rainair-lidojums nebija garsh, divarpus stundas, seedeesana bija kaa autobusaa, visu laiku ausis krita ciet, bet bija prieks, kad nonäcu galä! Ielidoju Frankfurt (Hahn)- maza lidosta, nepavisam kä Frankfurt (Mainz). (zinäsanai Viena lidosta no otras atrodas 3 stundu attälumä, taa Frankfurte, kas ir pie Hahn, nav nemaz frankfurte, iistaa ir pie Mainz...) Nu jau kädu laiku dziivoju St. Wendel tieshäk Bliesen, mazaa pilseetaa, saliidzinät nemaz nevar ar lielajaam pilseetaam, te apkärt ir lauki un mezji, ganaas gotinjas un zirgi! Sheit cilveekiem pat ir savs dialekts, gandriiz kaa sva valoda, taadeelj nevajadzeetu apjukt , ja staigaajot pa pilseetu tev käds pateiktu MOJE nevis MORGEN... Mainz-Mazliet atgädina Riigu, tik mazaaka un masiinu vairaak, daudz Turku ...peec 19.00 pilseeta itkaa mazliet apklust, viss kljuust mierioigs, masiinas paliek pavisam maz, bet peec 21.00 taa atkal pamostas, jo visi dodas kur iedzert, vai paeest kaadaa restoraanaa, vismaz tie, kam naudinjas pietiek... Frankfurt-Taa caurbraucot neliekas, ka tur buutu kautkas iipashs, tiek debesskraapji, daudz biznesmenju un automasiinu, ielu tirgotaaju un mazu veikalu pie veikaliem..=) Un daudz cilveku, kuri kautkur steidzas, taada sajuuta, ka pat pasji nezin kur, tik skrien, lai kaads nenoskrietu pashus! Saarbrucken, nu jaut iisti neatceros, vai par Saarland, bet bija viena no shiim, ir pat ljoti liela pilseeta, kur valda cilveeku aktivitaate no riita un vakaraa , pat naktii, skiet tur nerimstas nekas nekad, daudz jauniesju, asociaalu cilveeku, un daargi jo daargi veikali...kats daargaaks par otru...Vakaros daudzi seezj baaros un malko koteiljus un vakaraa iet uz klubiem, uz klatra stuura skiet ir pa vienam klubam vai baaram.... Njaa, nevareetu teikt, ka esmu nenormaali daudz redzeejusi, bet savs iespaids ´man ir radies, un uzskatu, ka tomeer labäk ir dziivot kädä mazä pilseetaa neviss lielaa, troksnis mazaaks, cilveeki atsauciigaaki un viss ir leetaaks..=) Pie tam pie upeem parasti ir alusbaari, kuros var labi atpuustioes, sestdienaas un piektdienaas notiek kaadi pasaakumi, nav obligaati vienmeer jaaskrien uz kaadu baaru, vai klubu, taakaa juura ir diezgan taalu daudzi odas uz baseiniem ieksjaa vai äraa, cilveeku ir pietiekami daudz!=) Cigaretes un vieglo alkoholu var iegädäties no 16 gadu vecuma! Diskoteekaas ieet var no 16 gadu vecuma ar pilngadiigaa uzraudziibu uz vienu pilngadiigo var buut vairaaki nepilngadiigie, tä arii lieläkä dalja tur dodas! Veikalos parasti uz seztonas beigaam ir atlaides, liidz pat 75, vai 80%, kaa nu kurs veikals uzliek..=)Apgeerbs saa vai taa te ir leetaaks nekaa Latvijä, pat firmas vaikalos..=) takaa vismaz deelj dreebeem te ir veerts atbraukt..=)