Horvātija- gan ceļojumi, gan dzīvošana.

Horvātija ir mana vismīļākā ceļojumu valsts. Valstiņa nav liela, īstenībā mazliet mazāka par Latviju, bet skaisto dabu var baudīt katru reizi citā dabas parkā, jo tie tur ir pietiekoši. Plitvices ūdenskritumi un Kornati salas man patīk vislabāk. Kornati vispār ir nepārspējams skaistums, jo nekā skaistāka vairs nevar būt! Ūdens tirkīzzilums kā paradīzes salu pastkartītēs. Par šo faktu ticamību liecina lielais tūristu skaits- pēc oficiāliem datiem 5miljoni, pēc neoficiāliem veseli 10miljoni! Starpcitu, iedzīvotāju skaits Horvātijā ir 4.5miljoni. Galvaspilsēta Zagreba arī ir baudāma. Tā atrodas gandrīz kalnu rajonā, tāpēc, uzbraucot ar tranvajiņu vecpilsētas kalnā, paveras skats pāri visai pilsētai. Skaisti. Noteikti jānogaršo saldējums, jo tas Horvātijā ir garšīgāks pat par itāļu saldējumu. Vislabākā saldējuma kafejnīca ir "Millenium", kas atrodas Ilicas šķērsielā, pretī galvenajam laukumam. Tur nopērkami vismaz 20dažādi saldējumu veidi. Par dzīvošanu. Es dzīvoju pilsētiņā, kas atrodas 50km no Zagrebas. Nodzīvoju tur gandrīz 5mēnešus. Cilvēki visā Horvātijā ir ļoti laipni, atvērti un sirsnīgi. Katru sestdienu (tiešām katru) visi pilsētas jaunieši iet tusēt uz vietējām kafejnīcām, kuras ir vismaz uz katra stūra. Galvenais vai varbūt nacionālais alkoholiskais dzēriens ir bambus- uz pusem kola ar vīnu. Garšo tā interesanti, bet ar laiku pierod un liekas normāli dzert tikai šo dzērienu. Kopumā dzīvošana ir nedaudz dārgāka nekā Latvijā.