ko es redzeju italijas salaa sardinijaaa

lai aprakstiiitu visu redzeeteo, pirmkaart jau vajadzees 2 a 4 lapas:) diena nr.1 ielidoju olbias lidostaa...skats pasakains..mees, eiropiesi varam tikai sapnot par taadiem kalniem!un...protams, lieki piebilst , ka gaisa temperatura ne vairak, ne mazak ka plus 37 graaadi..tropiskais gaisss, kursh ir tik sausss, ka gribot negribotjaatvadas no cigaretes, citadi sird saak klapeet:) celjsh no lidostas turpinaas un aglientu...skaisstu miestinju..esam ariii klaat hotel SANTA MARIA, vieta vienkarshi pasakaINA.... klusa daba, apkaaart vieni sisenju bari un saule, skjiet grib noslauciiit tevi no zemes virsas, karseee pasaaa zeniita. tipiskie sardiiiniesi nemaz neizceljas ar tipiskajiem italjiem, ja nu vvieniigi ar bruunaaki aadas kraasu un savdabiigo sardinijas dialektu.. un seko pats labaakais...izslaveetas pludmales tuuristiem! uuudens zilsss kaa debesis skaidraa diena...peldeeties praktiski nav iespejams, jo saaljais udens eed acis ara, un pludmales pilnas ar meduuuzaam...vieteeejie ieteic neriskeeet un uuudeni neiet, meduuuzas esot bistamas, bet, lai..izmeegjinu, un dziiiva! piemineesanas veerts noteikti ir arii sardiiinijas dzeeriens..mirto...nu labs peeec vella ,garsha atgaadina vecas labas vecmaamuljas kakla zaales, bet stiprs arii...40graadi ir taa videeeji:) es varetu rakstit un rakstiit...par skatu no loga, kur redzu francijas salas- korsikas krastus, par mezoniiigo dabu, par ciekuriem kulaka lielumaa un paarejo..bet tas viss ir jaaredzpasham!!!!