Calella

Nu biju šoruden Spānijas ziemeļos - Calella Atrodas netālu no Barselonas:ar vilcienu pusstunda :) Pilnīga kūrortpilsēta, kas darbojas tikai sezonā, nu apmēram kā mūsu jūrmala, tikai vēl trakāk, tagad tur cilvēku ir 10x mazāk...Bet nu tā kā tas bija mans pirmais brauciens tik tālu, un vispār esmu Spānijas, spāniešu un flamenco fans, man tur likās kā pasakā: sāļa, zila jūra, karsta saule, palmas, staigā pa pilsētu vienos peldšortos...Katru dienu saule, karsta pludmale, sangria un vēl daudz citu labumu :)) Uzreiz saku - klubi sūdīgi ja domā tur klubot kā loveparade vai mayday - nesanāks, nu vienīgi varbūt Barselonā, bet Calellā ir tādi maziņi vot tipa Jūrmalas variants nu lielākais un labākais bija apmēram tā kā bijušais Eddys, vernisāža , nu bet ne fashion, bet vecajaš telpās!!! bet tikai 2x mazāks...tā lūk, un cilvēku ar tur iet salīdzinoši maz un tajā lielākajā bija lielākoties tūristi, toties ieejot tālāk pilsētā(prom no viesnīcu rajona) var atrast tipa tā kā discobar, kur savukārt bija pārsvarā spāņi, tur atmosfēra bija tāda kā desperado filmā :)) skanēja pārsvarā hip hop spāņu valodā...un forša tekila!!! :))) Bet vislabākais tur ir pludmales!!! un protams man kā pirmo reizi tajā valstī: dienvidnieciskums!!! Biju arī kalnos, tur ir forši, bet tie nav tik augsti lai būtu superīgi, tikai kādi 1700....aaa un vēl es tak biju Itālijā gan Veronā gan Venēcijā, nu par Itāliju gan jāsaka, tiešām māksla, nu vienkārši super, staigājot pa Veronas ielām, liekas, esi nonācis itāļu filmā vai šekspīra romānā, jo es biju arī pie Dzuljetas balkoniņa, Itālija jau pati par sevi ir vienkārši skaista. Nu teiksim tā: Spānijā var atpūsties un peldēties jūrā un gulēt zem palmām, kaut gan to var ļoti labi darīt arī Itālijā, bet ziemeļitālijā tomēr ir nedaudz aukstāks nekā ziemeļspānijā, bet toties Itālijā var vienkārši pastaigāties, vai braukāt ar tūristiem piedāvātiem velosipēdiem, ko mēs arī izmantojām, un gūt baudu vienkārši skatoties uz lielisko arhitektūru....