Tuksneša valdzinājums

Pēdējās divas ziemas biju Emirātos un es tomēr priekšroku dodu Abu-Dhabi - vairāk arābiska miera un līdzsvara, nedzird krievu valodu. Iepirkšanās molos grīdā var spoguļoties, nekur nav steigas. Arī pludmales jaukas - gan Hiltonam, gan le Meridian, droši, ka arī citiem. Ja grib tikt uz tuksnesi, tad gan to labāk darīt no Dubajas - izvēle lielāka. Ar džipiem pa tuksnesi - tas ir piedzīvojums, ieskaitot publikas kolorītu un arābu izpratni par to, kā citām tautām patīk izklaidēties. Ja nav steigas, tad tam var ļauties, bet jārēķinās, ka no tuksneša ārā tiks tikai pēc pusnakts - obligāta programmas sastāvdaļa ir saulriets, salūts un disene. Un tikai tad pa pedāļiem. Protams, Dubajā arī izmeklētākas viesnīcas - ne tikai smukais skats no mūžam bildētās buras, bet arī Royal Mirage skaistie dārzi un ēstuves, obligātā aicināšana uz'rīta aerobiku baseinā, atspirdzinājumu, saules briļļu pucēšanas, atsvaidzinošu salvetīšu un augļu piedāvājumu, neatejot no sauļošanās guļvietas. Tāda skaista pasaule pasaulē - pie pašas pilsētas, bet mākslīgi izaudzētā zaļā oāzē. Jūrā jau slien augšā salas - katru ar sava kontinenta smeķi. Jābrauc būs lūkot, kas tur darās...:)