Bijušās PSRS kūrorts - Bulgārija!

Eksotikas pēc šovasar nolēmu doties atvaļinājumā ne uz Turciju, Spāniju vai Itāliju, bet gan uz Bulgāriju!:) Jā, jā eksotika - tādā ziņā, ka uz katra stūra šai valsij ir pa paradoksam, ja tā var izteikties - ja jauna viesnīca, tad noteikti netaisās ciet visas durvis, ja izrmontēta tualete, tad nelejas ūdens vai nav papīra, ja ir izklaide pie viesnīcas, tad tāda pašvaka - nu it kā mēģina kā rietumos, bet līdz galam nesanāk:) bet jāsaka godīgi, ka tur tas galīgi netraucē un nekaitina (kā tas būtu tajā pašā Turcijā, Spānijā vai Itālijā), jo jau iepreikš braucos rēķinies, ka nebrauc uz visu extru meku:))) Lai nu kā ceļojums bija burvīgs - Bulgārijā ir vairāki tā saucamie atpūtas kūrorti - viesiem zināmās Zelta smiltis, Saulainais krasts, Nesebra, Albena utt. Pati biju Albēnā, jo tur salīdzinoši nav tik nenormāli daudz viesnīcu kā zelta smiltīs (nu salīdzinājumam - abi kūrorti ir teritoriāli vienādi, bet ja Albēnā ir 40 viesnīcas, tad Zelta smiltīs - 144)!:)nu tad katram ir jāsecina ko viņš īsti vēlas:) Klimats tur ir ideāls - gaiss +28, ūdens + 25, augļi tur ir tādi, ka tas ko mēs pērkam pie mums veikalos var droši saukties par lopbarību!Nu nekur (pat Turcijā, Itālijā un Spānijā) nebiju ēdusi tik garšīgus persikus, nektarīnus un vīnogas kā Bulgārijā!Runājot par cenām, tas ir atkarīgs no konkrētā kūrorta, piemēram, Albēnā, kur es atpūtos cenas bija tieši tādas pašas kā Latvijā, jo tas ir kūrorts, kur vispār nedzīvo pamatiedzīvotāji, bet tikai un vienīgi tūristi, attiecīgi arī cenas ir domātas viņiem:), bet jau izbraucot uz kādu piemal īti vai arī kaut vai uz Varnu (3pēc lieluma pilsēta Bulgārijā) - cenas ir stipri zemākas, taču nevar pateikt, ka tur būtu vērts braukt iepirkties, jo neko vairāk kā viltus Gucci (pie kam sliktas kvalitātes) tur neatrast, bet pārdevēja uz izteikumu, kas tas nav oriģināls, emocion āli iesaucas, ka "tā taču ir visīstākā kopija"!:)) nu jāsaka, ka bulgāri ir ļoti atsaucīgi un pretimnākoši, tā ka kontaktēšanās ziņā nav nekādu problēmu:) Ja kāds domā apciemot šo valsti, noteikti iesaku aizbraukt līdz mazai pilsētiņai Nesebrai (kādi 150km no Albenas) - tā ir iekļauta UNESCO apsargājamo arhitektonisko objektu sarakstā!:) - nu ļoti skaista un mājīga pilsētiņa ar vienādā stilā būvētām mājiņām (ļoti atgādina Katalonijas Vidusjūras piekrastes mazās pilsētiņas kā lloret de Maar un Tossa de Maar):) Tā, ka, ja nebraucat baudīt exkluzīvu servisu 24 stundu garumā, bet gan brīvību ko sniedz daba + ideāls laiks + visgaršīgākie augļi, tad Bulgārija ģaida tieši Jūs:))