Happy new year......gan vecais 2009,gan jaunais - 2010 !!!!!!!

Uzreiz brīdinu,neesmu nekāda dižā rakstītāja,taču šo un to pastāstīšu..)))

Nevarēju izšķirties ,vai Taizeme vai AAE.,taču beigās ''uzvarēja'' AAE,5 - 6 stundas un esi jau vietā.

Ceļoju kopā ar mazmeitiņu un viesnīca bija ar piecām zvaigznītēm,pludmali pie ''sāniem''un baseinu.Ielidojām naktī ,uzreiz tāda sajūta,ka burvis pavicināja ar savu nūjiņu un tu esi ...vasarā.Viesnīca Dubajā un 30.min.bijām jau savos apartamentos,tikām mīļi sagaidīti un visi smaidīja,tad mums pieprasīja depozītu un jāsaka,ka diezgan palielu,bet no naudiņas šķirties ...nu galīgi negribas .Tā nu minūtes desmit cīnījos savā lauztajā angļu valodā un ar žestu palīdzību,pasakot ,ka netaisos izēst visu minibāru un kādu gleznu iebāzt savā čemodānā pirms braukšanas prom un arī arābu izcelsmes vīriešus neaicināšu pie sevis un nedzirdīšu ar minibāra saturu.....beigās paņēma tik tiešām ļoti mazu depozīta summiņu un laimīgi tikām pie sava numuriņa .Nogurums ātri ņēma virsroku un ''abas meitenes'' laidās saldos sapnīšos un domās jau bijām rītdienā -saulite un ūdentiņš...)))

Tā nu pienāca rīts un gājām brokastīs ,viss bija jauki,apmierināja gan ēdiens ,gan smaidošie cilvēciņi apkārt ,ko sauc par apkalpojošo personālu,vēlāk sākās iepazīšanās ar apkārtni.Viesnīca -Hilton Dubai Jumeirah tik tiešām atstāj labu iespaidu un te ir burvīga teritorija ,neliela gan ,bet tieši atpūtai der,jo abas ar mazmeitu / 6.gadi/ bijām atbraukušas ,lai pasildītos saulītē,papluņčāties ūdenī un tikai pa starpam apskatīt ko apkārt,- tam galvenokārt bija veltītas pēcpusdienas.

Teikšu tā ,Dubaja ir droša un interesanta pilsēta,taču jāpierod pie augstajiem debesskrāpjiem un tā visa miera,kas ir visapkārt,paši arābi ir paklusi un mierīgi ,smaidīgi un izpalīdzīgi.Ar taksi braukt ir bauda,jo cenas ir tik labas,ka gribas skaļi dziedāt un piesaukt visus svētos.....BET pārējais gan nav tik lēts ,kā gribētos,bet jāskatās no pozitivā viedokļa ,neesi taču atbraucis iepirkt kādu kažociņu vai zelta medaļjonus...esi taču ticis brīnumainā zemē ,kur spīd saulīte un ir silti,silti....

Apmeklējām Dubajas zoo,to gan varējām nedarīt ,jo pēc Loro parka Tenerifē tur nebija uz ko skatīties ,taču arī te atradām mērkaķīšus,kas kasīju viens otru ,un skaistās žirafes un lauva arī bija tā neko,vēl tīri sprauns un ar skaļu rīkli...))

Dubajas muzejs patika,jūtos kā senatnē - pati arābiete ....,

Nu patika man Dubajā,varbūt neredzēju daudz ko,bet man bija kolosāla atpūta un Jaunā gada sagaidīšana ar uguņošanu,smaidīgiem cilvēkiem apkārt un neparasto mieru...........