Istanbula tā ir pilnīgi cita Turcija:)

Laikam ja vēl tagad ne, bet visdrīzākajā laikā noteikti ikviens vidusmēra pārticis Latvijas iedzīvotājs būs pabijis saules un pārspīlētas vīriešu uzmanības pārpildītajā Turcijā!:) Nu jāsaka, ka pati esmu tur pabijusi 3 reizes, bet pēdējo reizi biju Istanbul (ko visi (arī es pirms tam) kā izrādās nepareizi dēvē par Stambulu) un jāsaka tā - tik krasu atšķirību starp kūrortpilsētu Antāliju un pašu Stambulu (nu saukšo to tomēr mums pierastākā vārdā) pat negaidīju ieraudzīt! Kaut arī tā nav galvaspilsēta, tai piemīt neiedomājams pamatīgums, vēriens! Dievnami un tempļi ir tādi, ka pat neticīgais to priekšā sajūtas maziņš un melns!!!Runājot par cilvēkiem, nu jāsaka, ka ejot pa ielu ir sajūta, ka kuru katru brīdi tā vienkārši ielūzīs, jo cilvēku ir ĻOTI daudz (kā nekā 15miljoni), nu nerunāšu te par vīriešu uzmanību, kas tiek izrādīta blondai meitenei ar zilām acīm (nu paldies Dievam, kaut par Natašu neviens nesauca):) - nu jāka tā - pirmās 15min, ir pat patīkāmi (pēc vēsās Latvijas ar tās izlepušajiem bāleliņiem), nākamās 15 jau vienaldzīgi, bet pēc tam jau riktīgi kaitinoši! bet tas tā kā atkāpe no vislielākā iespaida šajā pilsētā!!!Un proti - Bosfors!!!Jā tilts pār Bosforu un vispār vieta, kur savienojas Marmora jūra ar Melno jūru - ir neaprakstāma!!!!Gar piekrasti atrodas sultānu villas, rezidences vai arī pilis (kas ir ticamāk):)), ir arī luksus viesnīcas, kurās pārlais vienu nakti makās simtos tūkstošos eiro!!Un jāsaka, ka cilvēki tur bija gan:))Nu protams tā nav pilsēta, kuru var izprast atrodoties tajā tikai 2 dienas, taču tas kolorīts un grandiozums ir jūtams ir uz soļa! Vēl viena lieta, kas mani patiesi fascinēja bija Ēģiptiešu tirgus (jā jā, Ēģiptiešu, kaut arī atrodas Turcijā - tur bija baigais vēsturiskais stāsts par nosaukumu, bet neapgrūtināšu Jūs, mīļie lasītāji ar tādām lietām):)Kā tik tur nav (kā stāstīja gids, ja cītīgi meklē var atrast arī tirgo'tāju, kurš pārdod dzīvus aligatorus) - nu mums nepaviecās (vai arī paveicās), bet krokodīlīšus mēs neredzējām, toties garšvielas, audumi, šalles, austrumu saldumi, tējas, ūdenspīpes tur ir tādos kvantumos, ka pirmās 10 minūtes ir tāda sajūta, ka atrodies transā, jo ir uzreiz kā tik Tu ieej tajā tirgū, ir sajūta, ka tiec ierauts virpulī, vienā vienotā dejā, kura tur cieši savās skavā un neļauj spert soļus savā ritmā! (lasu un skatos, ka baigi poētiski man te tas apraxts sanācis, bet nu tiešām ir tādas sajūtas)!!!! Metu monētas visos ūdeņos, lai vēl kādreiz atgriestos šajā kontrastu un emoiju pārbagātajā pilsētā!!!:)))