Funšala pa lēto!

Viss saakaas kaadaa vakaraa kad nejaushi atradu super akciju condor majaslapaa, vinji ik pa meenesim izlaizh leetas biljetes, tad nu nopirkaam biljetes par 297ls turp atpakalj diviem. 1. Lidojums mums bija Riga-Frankfurte ar ryanair. Pirmoreiz lidoju ar ryanair, paarsteidza drausmiigaas reklaamas pa skaljruni. Nu ko var gribeet ja taa ir zemaako cenu avioliinija. Pilots pazinjo ka aizkaveesimies bet mums ir jaapaspeej uz peedeejo autobusu savaadaak nokaveejam naakamo reisu. Bet par laimi noseedaamies laikaa.Veiksmiigi tikaam liidz ''lielajai'' frankfurtei, kur peec 2h jau gaaja lidojums frankfurte-funchala. Pie regjistraacijas tante iisti nevareja atrast muusu vaardus ar 3 dioptrijaam. Beigaas atrada un uz boarding card izdrukaaja drusku savaadaaku uzvaardu, bet viss aizgaaja. Iekaapaam lidmashiinaa tuuliit brauxim uz skrejcelju bet nee, pilots pazinjo kad aizmirsies ielikt paaris somas. Taanu kopumaa pavadiijaam lidmashiinaa pie 5h paredzeeto 4. Paarsteidz condor serviss, paprasiiju colu ar ledu pateica kad nav, iedeva bez ledus un peec tam atnesa veel vienu ar ledu. nelaime saakaas kad dzerot ielidojaam atlantijas okeaanaa kur saakaas pamatiiga turbulence, taanu bij jaameegjina izdzert aatraak kad neizgaazh uz bikseem. Peec dazhaam stundaam paraadiijaas madeiras sala ar smukajaam klintiim un hotelju laguunaam. Izkaapaam no lidmashiinas un atradaam vieteejo autobusu kursh kursee itkaa uz pilseetu paprasaam jaa itkaa ejot. Shofers laikam bija bez nerviem, jo braukt ar autobusu liikumaa gar klints malu 10cm ar 40-50km/h ne kush katrs var. Otraa pusee paveras aiza 30-50m dziljumaa galvenais ka bez barjeras! Pieturaa pistaajamies un shoferis pieceljas saak bljaut jaakaap aaraa, laikam tas bija paarseeshanaas vagons :D. turp pat taalaak staaveeja cits autobuss kursh brauca daudz mieriigaak un nogaadaaja muus liidz galam normaali. marshruts liidz centram bij gana skaists, kalnos pat izdevaas uzbraukt tik aukstu lai saaktu spiest ausis! Visu funshalu taa vien izskatiijaas kad izpirkushi bij miljonaari, visas biezaas villas. Vieteeji paarsvaraa brauc ar 70-80 gadu autinjiem kas bija arii muusu autobuss. tas laikam taadeelj kad tur mashiinas tiek nojaatas ljoti aatri braucot pa kalniem ne vairaak kaa ar 3 robu. Autobuss braucot pa ielaam kuras izskataas ka pie mums vienvirziena piipinaaja ik pirms katra liikuma jo kursh pirmais piipina tas brauc. Pirmais ko centraa izdariijaam bija jaanopeldas okeaanaa. Uudens silts bet saaljs.Cenas veikalos aptuveni taadas pashas kaa pie mums. Cilveeki izpaliidziigi un laipni. Tad pastaigaajoties pa pilseetu izbraucot ar funikulieri diena bij galaa un 18:45 jau gaaja lidmashiina atpakalj uz frankfurti. Atrast autobusu jau nebija nemaz tik viegli jo ne kursh katrs tur brauc uz lidostu. Taa ar 4 piegaajienu atradaam iisto un mieriigi aizbraucaam liidz lidostai kur pie regjistraacijas bij jaagruustaas ar vaacu pensionaariem. Aizlidojushi uz frankfurti musm bij jaagaida veel viena diena liidz riigas reisam taa nu paliekot hotelii izstaigajaam frankfurti un vakaraa devaamies maajup. Frankfurtee termometra stabinsh bij sasniedzis 38 graadu atziimi, bet ielidojot riigaa uz maajas raadiija 12 graadus. Labi kad nedabuujaam iesnas veel ;).