OHO.LV uzdāvina- "Diadēmas" uzrīko!!!

Un atkal par Turciju.... Forša zeme, silta jūra, labi laikapstākļi un vinotaļ pieejamas cenas!!:) šogad man īpaši laimējās!! Es Uz Turciju tiku aizbraukt veselas divas reizes! Vienu reizi kā jau katru gadu- junija sākumā biju un tad man sanāca nejauši vinnēt ceļojumu- ko es jums varu pateikt, atpūsties zinot, ka tu neesi ne par ko maksājis ir bāaaaigi forši:) labas sajūtas:) Nu ta biški garāk par ceļojumu- dzīvoju es Muz viesnīca, tajā pašā, kurā junijā, ideāla viesnīca, vienkārši burvīga!!:) pašā jūras krastā, nekādu šoseju vai vēl kaut kā tieši pie jūsras... Viesnīca ir HB, tas ir brokastis un vakariņas, dzērieni nav iekļauti, vienīgi brokastīs-sula, tēja un kafija! Soreiz atkal biju turku pirtii..satriecossi forssi kaa vienmeer..izej tik apmierinaas un arii noguris;) bet ats ir lieliski:) Novatours tagad organizee bbraucienus uz pirit,kas nesen uzcelta lielau lielaa..un tajaa var pavdiit cik gribi laika...mes bijaam apmeeram 3 stundas tur ;) Vel ir labs pasaaciens turku nakts;) dikti jautri viss notiek;) Un iesaku visiem izmeeginaat putu dico:) Aizejiet uz visiem Alanyas klubiem- galvenais uz Robin Hood un Havana :) Kruta ir Bistro Bellman presents:) - for ladies...:))) Jaa juus kas intersee raxtiet man , esmu absaluta turcijas miile un daudz ko zinu:) Plassaku info var atrast arii pie mana iepriekssejaa apraxta.... turcija(Alanya) =laba atouuta!!!! UN BRAUCIET UZ TURCIJU!!!!!:)