brauciens uz Portugaali.. pa celjam apskatot veel daudz fantastiskas vietas

shis bija mans kaarteejaiz neaizmirstamais celjojums.. tachu.. iiipasshh ar to ka bija ljoti daudz taadas vietas kur nekad nebiju bijusi...kaa piemeeram Monako, Barselona, Lisabona kas bija galameerkjis shim braucienam, Madride un Besancon... mm... atceroties visu piedziiivoto.. visvairaak man pashai personiigi paliks atminjaa Monako, kas tik tieshaam ir paradiiize, tikai zheel ka laikapstaalji tur mums tajaa dienaa nebija tie pashi labaakie.... Barselona, kas arii ir burviiga vieta... un, protams, Lisabona un visa taas tuvaakaa apkaartne ko mees paspeejaam pa 5 dienaam apskatiit ko pavadiijaam tur... bezshaubaam.. visspilgtaak manaa atminjaa paliks tas kaa sagaidiijaam jauno 2005.gadu.... saluuts.. kaadu nekad muuzhaa nebiju redzeejusi.... un tie aaaaaarkaartiiigi draudziigie cilveeki, visi miilji apkampa un sveica jaunajaa gadaa, buchas arii pat nepaziistamiem cilveekiem deva... tas bija tik patiikami, jo latvijaa tas uz reiz skjiet visiem perversi un galiigi nepienjemami, ja kaads svessh pienaak klaat apkampj un iedod buchu :) veel arii iepazinaamies ar neegjeriishiem un vinji muus aizveda uz neegjeru klubu, kur mees ar draudzeni bijaam divas vieniigaas baltaas meitenes... mees vinjiem bijaam kaa engjelji ... un tusinjsh bija ideaals :)))).... taa kaa mees Lisabonaa dziivojaam taas dienas gjimenees... tad es par savu gjimeni arii varu teikt tikai to labaako.. jo tie cilveeki muus neesaaja uz rokaam.. viss ko mees veeleejaamies mums tika dots... un bezshaubaam... visneaizmirstamaakais buus okeaans,,. un tas ka mees peedeejaa gada dienaa plunchaajaamies pa okeaanu... sauliite spiideeja un bija vairaak kaa 20 graadu silts... :)))) tas tik bija kaut kas... vai ir kaadi jautaajumi par kaadu vietu konkreeti ? :)