Marmarisa -tusiņu pērle.

Marmarisā biju no 02.08.05-10.08.05. Apmetāmies viesnīcā Poseidon hotel 4*. Viesnīcas lielais pluss ir ļoti laba atrašanās vieta. Tātad viesnīca atrodas pavisam blakus jūrai un netālu no Turkey lielveikala (5.min ar kājām). Līdz tirgum (20.min-30.min ar kājām) Pirmais ko jāatceas, ja jūsu neesat iegādājies "Viss iekļauts" tad grādīgos dzērienus labāk ņemt no LV, jo Turkey alhakols ir dārgs. No Turkey alhakola iesaku pirk Turkey brendy. Maksā apmēram 14Ls par 0.5l Tas pats attiecas uz cigaretēm kuras maksā vidēji 2Ls. Viesnīcas teritorijā drīkst baudīt tikai viņu piedāvātos labumu, tam viņi seko līdzi. Marmarisa ir īsta tusiņu paradīze. Tur ir tik daudz bāru un diskoteku, ka pa vienu braucienu tās neizbaudīt un neiepazīt :) Protams lielākās diskotekas atrodas bāru ielā. Tas gan nenozīmē, ka tiem kam nepatīk diskotekas tur nav ko darīt, vienkārši tā diskoteku un apmierināto tūristu klātbūtne rada neaizmirstamu, foršu sajūtu. Marmarsā arī atrodas ļoti liels tirgus, kur var apgūt kaulēšanās prasmi. Marmarisa nav Ēģipte tāpēc der atcerēties, ka ja Jūs braucat sezonas vidū nevieviens vietējais tirgonis Jums īpaši( vairāk par 20%) cenu nenometīs( pretēli citiem apgalvojumiem). Galvenais pārvietošanās veids K2 jeb paša kājas :) . Vēl iesaku izmantot vietējos busiņus kas maksā 0.5Ls. Marmarisa ir izvietojusies ļoti izdevīgā vietā tāpēc ekskursiju braucienu nav pārāk tāli- un tas ir ļoti liels pluss. No Marmarisas Jūs varat aizbraukt uz * Kleopatras salu. Super!!! OBLIGĀTĀ ekskursija :)))) * Pamukale. Es gan nebiju, jo Pamukalē bija kaut kāda rekonstrukcija :( . Bet esot ļoti laba. * Rodosa sala- Grieķija. Nezinu nebiju aizbraucis.Sakot ka laba. * Turku Nakts -KaravanSarai. Marmarisā tā ir ļoti OK. Tā izpaužas sekojoši: Virkne labu priešnesumu un ēdieni, kā arī dzērieni bez maksas :))) NENOŽĒLOSIET. * Turku pirts. Man liekas nekas īpašs, bet izmeiģināt vajag. Tai pašā laikā sieviņai patika. :)) Nu bet viņai kaut kāds Turks nelēkāja pa muguru :))) * Džip safari- Brauciens pa vietējiem kalniem un mežiem. Brauciens atkarīga no tūrisma firmas. Katrā ziņā , ja gribat lai būtu OK ņemat līdzi ūdens pistoles un izvēlieties atbilsošu apģērbu. NEKĀDAS KAMERAS un FOTOAPARĀTI - būs slapji :))) * Dailan - Kaunas (tā pavisam nav Lietuva :) ) Man tā minerāl vanna 5mx5m likās piečurāta un smirdīga. Ceļojumu vērtēju kā nevisai. * Raftings. Nebiju, saka ka laba. Par pašu Marmarisu. Tā ir sapņu pilsēta. Īpašu šarmu tai piedod tusiņi, tusiņi un tusiņi. Jūs protams varat tajos nepiedalīties, bet labais noskaņojums ir garantēts. Lielākā daļa viesnīcu atrodas pie pašas jūras. Laikus brīdinu - tas ir viens no dārgākajiem Turcijas kūrortiem. Pie Viesnīcas: - kafija -2Ls - alus 0.3l -1.5-2.5Ls -omlete -3Ls - ūdens 0.5l -0.5-1Ls Diskotēkās, ekskursijās: -kafija-2-5Ls -alus 0.5l -4-7Ls -ūdenspīpe -10Ls -Martini 150g -7Ls Zelts pamatā ir nosacīti dārgs (sezonā). Ādas izstrādājumi vidēji lēti.(sezonā) Ja labi grib var atrast kur pāēst pilsētā pa 2Ls :))) Marmarisā ir ļoti LABI apstākļi lai aizmirstos no ikdienas rūpēm un LABI atpūstos. Protams visu neizstāstīt, bet vienu varu pateikt droši. NENOŽĒLOSIET. Pēc papildus info: admin@saulkrasti.lv !!!Neaizmirstiet ielikt arī savu aprakstu jaunajā portālā www.12345.lv -Info par Turciju.