Mallorca

Nu ko pirmaam kaartaam taa i sala Baleaaru arhipelaagaa veel i Ibiza un Menorka! Tad nu es tur padziivojos 3 meeneshus kaadaa mazaa zvejnieku (agraak), tuuristu (tagad) ciematinjaa Porto Colom, tas ir Austrumkrastaa! Sala peec lieluma ir kaukur Liepaajas rajona lielumaa, garaakajaa paarbraucienaa ap 70 km! Ieteicamaakais laiks - Apriilis -Juunijs vai septembris - oktobris, kad veel nav saakusies sezona! Tad cenas viesniicaas ir ap 40% zemaakas un nav izejot uz ielas jaagruuztaas lielos tuuristu baros, turprety ja to grib tad junijs-augusts ir juusu sapnju laiks! Var noiireet mashiinu par 19eiro dienaa va 55 uz 3 dienaam lai pilniibaa izbraukaatu salu, lai gan ja taa kaartiigi tad vaig krietni vairaak. Iesaku apskatyt kalnus ar kalnu pilseetinjaam Valldemosa un Soller, tur ary Šopēna un Zhorzhas sandas muzejs! Kaa Ary Sa Calobra! Ieteikums iireet mashynu pa kalniem tikai pieredzeejsuhiem brauceejiem, jo shaurie celji ir visnotalj biistami un mashiinas bremzes ne tik uzticamas! Tad jaaapskataas Pollenca un Alcudia virzoties uz Austrumiem, ja gribaas iipashu ierakstu savaa biografijaa apciemojot nelielo ciematu Bētlemi kas atrodas neapzdziivotaa un gruuti pieejamaa salas A plakankalnee! Salas A dalja vispaar interesanta (iesaku ka tuurisms sheit nav tik ljoti mainiijis salas dabu un sheit tik tieshaam ir ljoti skaista daba ar briinishkjiigiem saurietiem un pa krastmalu aulhojoshiem zirgiem! tad veel noteikti iebrauc un Artas pilseetaa un paskataas kaartiigu cietoksni! starp citu tuurisma kaartees atziimeetajam var ticeet stipri nosacyti, taa piem pils apziimeejums var tikt piemeerots videeja izmeera sargtornim! Visa A piekraste ir ljoti skaista saakot no zimeljiem kur kalni cieshi pienaak pie juuras kas rada ljoti skaistas ainavas! taalaak varu vien piebilst ja nonak liidz Portocolom un paliek par nakti atpuutai noteikti der aiziet uz vieteejo La Costa, kas ir apmeeram cafe del mar orighinaals! Ja grib apgrozyties lielakos lhauzhu puulhos un vienkaarshi iztuseeties piemeerota ir La Palma un tai tuvumaa esoshaas El Arenal un Magalluff! Masu tuurisms un masu kultuuras produktu paar paareem, bet var to visu aizmirst un vienkaarshi tusseet! ja grib kvalitatiivaaku - tad Pachas klubs La Palma vai krodzins El Garito! Tagad nu ir ary iespeejams leetais lidojums ar ryanair un easyjet, taakaa liekas ka nedeeljas ilgs peidziivojums ar visu transportu vareetu izmaksaat +\- 200-300ls!