Iedegums Alikantē oktobra mēnesī :)

Vasara paskrēja pavisam nemanot galvenokārt darbā, tādēļ biju nolēmis, ka pazaudētais jāatgūst kaut kādā veidā! Tad nu, lūk, jāpēta izdevīgie Ryanair piedāvājumi, kas ļauj nokļūt gandrīz jebkur Eiropā par lētu naudu. Izvēle krita uz Spāniju, jo oktobra mēnešos tur esot diezgan karsti pie Vidusjūras. Nu ko, laiks ķerties pie biļešu meklēšanas. Ryanair piedāvāja lidot no Rīgas uz Bristoli, kas ir izdevīga vieta, lai pārsēstos uz kādu no Spānijas lidojumiem. Izlasot mazliet informācijas par pilsētu, kuru taisos apmeklēt, lai nosauļotos un papeldētos Vidusjūrā, pasūtu biļetes. Tā kā budžets ir limitēts, tad jāmeklē īpaši lēti un izdevīgi varianti. Tātad uz Spānijas pilsētu Alikanti tieku sekojoši: 1) 9.oktobrī Rīga-Bristole 3,50Ls (vēlais nakts reiss) 2) 10.oktobrī Bristole-Alikante 4,00Ls (agrais rīta reiss 6:00) Ar cenām biju ļoti apmierināts un nu laiks meklēt, kur palikt. Izvēlējos hosteli ‘Hostal de sal”, kur viena nakts ar brokastīm maksāja 20EUR. Likās vēl tīri pieņemami, jo palieku tikai 3 naktis.Ierodoties Alikantes lidostā, biju pārsteigts par to, cik silts, maigs un patīkams klimats tur bija. Spīd saulīte, mākoņu nav, vēja nav, visapkārt greznas palmas, laimīgi cilvēki, ceļotāji un pozitīvisms. Iesēžos vietējā autobusā 30.pieturā, kas ved uz centru. Brauciens izmaksā 2,60EUR, kas ilga 20 minūtes. Autobuss ved līdz pieturai „Puerta del mare”, pa ceļam piestājot arī pie autobusu stacijas.Ierodos hostelī, kur sagaida profesionāli recepcijas darbinieki, kas uzreiz stāsta, kas būtu jāapskata šeit. Dodos uz istabiņu un atklāju, ka hostelis ir ļoti gaišs, tīrs un mājīgs. Nometu mantas un dodos uz pludmali, kas arī bija mans galamērķis. Atceros, ka nepaņēmu līdzi vasaras čībiņas, tāpēc nācās doties ar basām kājām! Tā kā viņi ielas mazgā regulāri, pat brīžiem vakara stundās, kad cilvēki ielās dzer, tad nebija problēmu aizčāpot ! Pludmale jau ir pārpildīta, blakus dažādas greznas viesnīcas, kazino, dzīvojamās mājas, smiltis kā pie mums, smalkas un gaišas un, protams, palmas. Pludmalē bija tādi kā guļamkrēsli uz īri (līdz saulrietam), kas izmaksāja 2EUR, bet tas ir tā vērts, jo tad var sajusties kā tādā īstā kūrortā!Tā kā es biju diezgan noguris no lidošanas un visa kā, tad es aizmigu pludmalē! Pamodos pēc 4h un biju pilnībā apdedzis un sarkans. Hostelī par mani ņirgājās, bet ne jau ļauni! Nākamajā rītā satiku francūžus no Lilles, ar kuriem arī sākās viss piedzīvojums! Mēs kopā gājām uz tūristu piekrastes zonu „Explanada”, sēdējām pie ostas un baudījām brīnišķīgos laika apstākļus un vispār pašu sava veida atvaļinājumu. Kādu vakaru aizgājām uz franču restorānu un sēdējām laukā uz soliņiem, jo tur uz katras vecpilsētas šaurajām ielām bija resorāni, kafejnīcas, ēstuves ar visdažādākajām specifikām. Tas restorāns, kurā mēs bijām, beigās izrādījās ēstuve, jo ēdieni bija diezgan nekvalitatīvi un vispār mums nepatika. Tad aizgājām uz slavenāko tūristu vietu Sv.Barbaras pili, kuru var apskatīt no ārpuses! Tas ir vesels komplekss, ko ir vērts aplūkot. Turklāt bezmaksas un tur ved arī lifts. Svētdienā nolēmām iziet ielās, jo ielas bija neticam pilnas! Tās ielas, kuras likās izmirušas, tagad bija pilnas dzīvības, dzeramā, trokšņu, prostitūtu utt. Likās mazliet savādi, zinot svētdienu aktivitātes Latvijā.Pārējās dienas arī gāju sauļoties un rezultāts bija tāds, ka uz mani lidmašīnā visi lūrēja, jo biju pārdedzis, man visa āda gāja nost (nepārspīlējot). Starp citu, pa pludmali vazājas kāda nezināmas izcelsmes sieviete, piedāvādama masāžas. Laikam vjetnamiete. Es arī pieteicos un turpat smiltiņās uz dvielīša šī mani ar visādām eļļām izmasēja. Maksāja gan 10EUR, bet bija labi, zinot manu stāvokli. Nu ko, guvām dāžadus iespaidus, galvenokārt pozitīvus un jādodas nu mājās. Pēdējie atvadu sveicieni no francūžiem franču stilā ar saskūpstīšanos uz abiem vaigiem un hops uz mājām!!! Atpakaļ tiku sekojoši: 3) 13.oktobrī Alikante-Bristole 4,00Ls (rīta reiss) 4) 13.oktobrī Bristole-Rīga 3,50Ls (dienas reiss) Vasara atgūta, seja pārdedzināta, iespaidi gūti un nu jāturpina depresīvā Latvijas dzīve tālāk. Spānija pirms tam nez kāpēc īpaši nesaistīja, bet tagad saprotu, ka man gribētos vēl kādu reizi atgriezties maigā klimata dēļ. Tiesa gan, vasarā tur ir nežēlīgi karsti .