Pirmā reize Turcijā (Alanya) :) - sākumā šoks, bet beigās ....

Braucienam uz Turciju es briedu jau sen, taču pienāca brīdis, kad es teicu - es braucu, jo tika piedāvāta ļoti laba cena. Dienā, kad vajadzēja iet uz aģentūru noformēt papīrus, man likās, ka man nav lemts nekur aizlidot, jo visu laiku, kaut kas gājā ne tā. Taču 30.08 es ar savu kolēģi ierados Alānijā! Vismaz es lidoju uz "absolūto sapņu zemi", jo to kas bija dzirdēts par Turciju likās, ka tā ir paradīze zemes virsū. Kad piebraucām pie viesnīcas "Grand Bali" 4* es sapratu, ka viesnīca nebūs viss jūras krastā, bet pie tās! ;) Tad es arī sapratu kapēc mūsu gids tik dīvaini paskatījās uz mums, kad pa ceļam uz viesnīcu jautājām vai varēsim dabūt istabiņu ar skatu uz jūru! :) Es biju reāli nikna un jutos piečakarēta, jo viesnīca neatbilda internetā redzētajam. Istabiņa vairāk vai mazāk atbilda gaidītajam. Par cik mums viesnīcā viss bija iekļauts cenā līdz 23.00, tad mums atlika aiziet uz bāru un stundas laikā izbaudīt, ko tas nozīmē! :) Hm... 'dzērieni bija ok! Tad skrējiens uz jūru - mēs negaidījām, ka ieeja jūra būs pa akmeņiem. Tie bija slideni - pirmās vieglās traumas, kuras man nav pārgājušas vēl tagad - mīļas atmiņas :) Kopš tā vakara mēs savu stāvokli saucām par "mazo pālīti" :))) Sīkāk nerakstīšu, taču pēc pludmales uzrauga apjautāšanās vai ar mums ir viss kārtībā, mēs slapjas no galvas līdz kājās ieradāmies viesnīcā. Otrā dienā pēc viesnīcas apskatīšanas dienasgaismā, pēc brokastīm, pēc gida apciemojuma un runām par "lētajām" ekskursijām es biju vēl neapmierinātāka un tika pieņemts lēmums, ka ir jāiet apskatīt pilsēta. Taču nezin kapēc, bet mūsu ceļš strauji mainīja virzienu un drīz vien mēs rāpāmies klintīs, jo gājām jau uz skatu torni un sapratām, ka iet pa taisno ir baigi grūti un vajadzētu mēģināt nogriezt ceļu! No malas tas droši vien bija labs skats, kā mēs divas meičas (viena no viņām īsā kleitiņā un uz papēžiem) rāpjas klintīs! :))) Taču tas bija interesanti, jo mēs redzējām to ko neredz braucot ar mašīnu - Turciju. Skaista daba, taču apkārtne pie mājām ir ļoti nesakopta, pilns ar gružiem, visur grausti, un dažos no reāliem graustiem dzīvo cilvēki. Konrtasti - laba māja, bet tās apkārtnē reāli atkritumi vai arī absolūtais grausts, bet pie tā stāv sarkans Mustangs - murgs! Un tāda ir Alānija, kad Jūs internetā redziet šiku viesnīcu, kuru Jums piedāvā esiet gatavi tam, ka aiz viesnīcas žoga var būt reāls būvlaukums vai grausti apkārt. :) Tātad, pēc pāris stundām ceļa uz torni, mēs tur nonācām - skats no turienes ir fantastisks!!!! Daba ir neaprakstāma! - taču arī tur (skatu laukumos) ir pilns ar visādiem - teiksim gružiem. Pēc laika sapratām, ka pietiek atpūsties un baudīt dabu, jo mums stāvēja priekšā ceļš uz viesnīcu ar tām pašām nu jau ļoti nogurušajām kājinām! Jāpiebilst, ka mēs no viesnīcas bijām izgājušas bez ūdens, tie kas ir bijuši Turcijā sapratīs ko tas nozīme! :)))) Vakariņas, "mazā pālīša" atgūšana viesnīcas bārā. Pēc skandināvu meiteņu tusa vērošanas, atkal tika pieņemts lēmums,ka ir jāparāda kā dejo latvietes! Kopš tā vakara mēs bijām Lilia bāra "zvaigznes", :) kas dejot var ilgi un praktiski jebkurā noskaņojumā. Jāpaskaidro, ka "mazais pālīts" ir viegls un patīkams alkohola līmenis asīnīs un nekādi ne savadāk!!! Mūsu viesnīcas bārmeņi un oficianti bija tik atsaucīgi, komunikabli, jautri, es pat nezinu kā pateikt - vnk super! Un kā viņi dejo!!! :))) Mēs bijām arī vairākos nakts klubos - Sumer Garden, Havana un vēl kaut kāds klubs netālu no Havana club, bet ja vajadzētu ieteikt, tad es ieteiktu tikai Sumer Garden, tas ir cita līmeņa un atmosfēras klubs. Havana ir reāla jauniešu tusa vieta - pilns, piebāzts ar cilvēkiem, viss dūmos, nu man tas ne īpaši, ka nevar brīvi dejot, jo tu tur esi kā siļķe mucā un tauta tādā nesaprotamā stāvokli. Naktī Alānija dzīvo, klubi, bāri,vismaz centrā viens pie otra, veikali....nu naktī tur pirmkārt ir skaisti, otrkārt jautri! :) Mums katrs vakars bija savādāks un pēc pirmajām trim dienām es sapratu, ka es esmu nemanot mainījusi pirmo priekštatu par Alāniju, jo esmu iemīlējusi mūsu viesnīcu par kuru sākumā jutos vīlusies, vairs nemanīju gružus uz ielām, vairs nebesīja jautājums Hello, where are you from? - un doma par atgriešanos mājās mani jau biedēja. Tur es aizmirsu darbu, problēmas - VISU! :))) Mēs bijā paņēmušas ekskursijas no mūsu gida uz raftingu un uz nakts diskotēku uz jahtas ar putām, no ielu firmas paņēmām turku pirti. Raftingu ir vērts izmēģināt, jo tu laidies pa reālas kalnu upes straumi ar nevājām krācēm - adrenalīns! Ceļa otrā pusē,kad biju pieradusi pie situācijas es jau varēju vērot dabu - gaiši zils, dzidrs ūdens (~+13C) vietām kalnu kazas sakāpušas ļoti stāvā klintī, skaisti un lieli kalni. Mēs braucām ar divvietīgo piepūšamo smailīti - un visus padsmit km mēs airējām pašas! Pāris dienas muskuļi bij jūtami. Turku pirts ... hm, ja Jums piedāvā pirti ar nosaukumu Harem, nu neņemiet, jo noteikti ir labāki varianti, bet visā visumā man process patika. :) Nakts tuss uz jahtas ar putām - ir vērts, jo tu redzi Alāniju naktī no malas, jahta dreifē tik tuvu pie klintīm...uh :), gaismas un lāzerstari atspīd uz klintīm. Jahta šūpojas uz visām pusēm un diezgan spēcīgi. Dejot var tikai ar basām kājām vai katrā ziņā ne uz papēžiem! :) Mans ieteikums, neņemiet šādu tusu pēdējā vakarā, jo mēs piemērām nevarējām to izbaudīt, tas taču bija pēdējais vakars Alānijā! Mēs uz visu to skatījāmies vairāk no malas un ar atvadu acīm. :( Nobeigums - ja variet - brauciet, jo tie būs jauni, iespaidi, jaunas emocijas, un ir vērts vismaz vienu reizi redzēt Turciju, kaut gan iespējams, ka daudziem no Jums tur gribēsies atgriezties atkal un atkal. :))) Padoms sievietēm - ir vairāku tipu turki! 1. tas kurš uz ielas cenšas ar Jums uzsākt sarunu, jo viņš grib kaut ko Jums pārdot. 2. Tie kuriem patīk sievietes un principā interesē tikai seksss - tos var atpazīt pa gabalu. Latviski tādus sauc vienā vārdā! :) 3. Normāli vīrieši ar ļoti atvērtu sirdi, tikai pašā sākumā vajag nodefinēt kas un kā. Ja tāds aplido Jūs - ļaujieties tam, jo Latvijā tā nebūs! Tikai Jums sava sirdmiera labad ir japatur prātā, ka Jūs esiet tūriste. Nedaudz vēlāk mēģināšu pievienot citas bildes. Ja ir kādi jautājumi rakstiet. Ir vēl kāds stāsts, kas saistīts ar apdrošināšanu, bet par to neko nerakstīšu, jo lieta vēl nav nokārtota. Īstenībā aprakstīt braucienu nav iespējams! :)