Bišķiņ info par Norvēģiju.

Uzsākšu ar transportu. Līdmašīnas.Manuprāt labāk ir izvēlēties Norveighn air kompāniju,tāpēc ka cenas ir apmēram tādas pašas kā AirBaltic,bet bagāžu drīkst ņemt divreiz vairāk (2 somas pa 20kg ar kopēju svaru 40kg,bet Airbaltic kaut vai nopērc 3 vai 4 bagāžas vietas, vienālga kopīgais svars nedrīkst pārsniegt 20kg). Vilciens.Labāk pirkt biļeti pa Internetu http://www.nsb.no/ lapā. Līdosta,kur Jūs atlidojat no Latvijas sauc par GARDERMOEN OSLO LUFTHAVN, tā kā varat brīvi izvēlēties maršrutus no šīs te stacijas. Tas atrodas dažos desmitos kilometros no Oslo centra aiz pilsētas robežas. Oslo ir maza pilsētiņa,mazāk par Rīgu.Tur netālu no pirsa ir tūrista birojs,kur var paņemt karti un apskatīt pilsētas slavenās un ne īpaši vietas. Oslo ir vērts apskatīt operas ēku, militaro muzeju, cietoksni (skats no tās ir brinišķīgs) un kaut kādu(neatceros nosaukumu) lielo parku ar gariem monumentiem. Cenas uz visu ir šausmigas,Oslo lidosā samaksāju 25NOK par 0.5l minerālūdeni.100NOK ir ap 8Ls,bīšķiņ vairāk. Ja jums kaut ko vajag-meklējiet Kiwi veikalus (veikali,lidzīgie mūsu Cento).Tur būs lētākas cenas un normāla izvēle. Liellehammera var apskatīt lēkšanas kalnu, udenskrīti, baznīcu un var arī painteresēties kādā muzejā par atvertām bezmaksas mākslas galerijam,tāpēc ka cenas uz maksas izstādem būs 80NOK.Vismaz tādu cenu vienā izstādē mums nosauca. Bija vēl kaut kāda veca pilsētiņa blakus Lillehammerai,bet tur pa brīvdienam ir slēgtas iekšējas izstādes,mājās.Bet ir pluss ka nav jāmaksa par vecpilsētas apmeklēšanu.Tur ir ne tikai 19 gadsimta mājas un ielas,bet arī sensenās mājas,kuros dzīvoja vikingi,ar akmeņaino jumti,ļoti masīvas. Lai veicās sakrāt naudu ceļošanai. P.S. ar stoppēšanu arī var ceļot un es ceļoju.Diezgan daudz interesantu cilvēku sastopju.