Burviga Italijas sala - Sardinija

Sardinija pirmo reizi ierados 2005 gada Ziemassvetkos, laiks ka jau ziema seit nav paraks silts ap +10 gradiem, bet ka vieta piletas un ciematini, tradicijas uzreiz iekaroja manu sirdi.Pabiju daudzas piletas: Sassari(var apskatit piemineklus, Sassari kulturas centru, laukumu, dazadus parkus, lielveikalus), Alghero(briniskiga osta, ekskursijas ar zirgiem kariete pie ostas, vecpilsetas centra veco pili, dazadus suveniru veikalinjus, karstu un ljoti garsigu picu kada pa celam esosajam picerijam),Porto Torres, Perfugas, Sedini, Castelsardo, Valledoria u.tt. Tatad nolemu atgriezties vasara un pabaudit silto klimatu. Atgriezos Sardinija siltaka laika, tas bija nakosa gada aprilja beigas un tad jau bija patiesam silts, ara bija ap +28gradi un jura udens temp. ap +21gradu, vienas dienas laika Alghero pludmale ta nosauljojos, ka pilniga ada nedaudz apdega(ko lai dara ka mes latviesji ar savu balto adu neesam pieradusji pie tik karstas saules). Sardinija man ljoti iepatikas un nolemu atgriezties sad tad, lai pakertu kadu saules starinju. Vasara gaisa temp. ir ap +35/+40 un udens +30, tas ir apmeram. Nju jau braucu uz Sardiniju katru gadu un no sis vasaras apmetos viesnica "Abbaidda Hotel" Valledoria, ljoti atsaucigs personals, tiras istabas, skats uz juru, katrai istabai sava veranda vai balkons, cenas labas, garsigas brokastis ir ari skinkis un siers, 0,5km no La Muddizza centra, kura atrodas 1,5km talu no Valledorias pludmales un tikai 1stundas brauciena no Alghero lidostas.Viesnicas numurs informacijai +39 3487910469 ipasnieks runa ari nedaudz krieviski. Lidoju vienmer ar Ryanair sanak izdevigi un atri (Riga - Londona/Londona - Alghero) Ir tik daidz skaistu vietu, kur pabut, ari es esmu daudz kur bijusi, bet vel ir daudz kur japabut. Netalu no viesnicas ir ari upe ar termalajiem udeniem, vietam karts vietam auksts, vietam liekas, ka esi karsta vanna un pietam vari likt dunu maskas, sauljoties un tas viss naturali, pa velti!!! Ko, lai saka pameginiet un tiesam kaut vai tas 3 dienas ir to verts pabut Sardinija, tas tiesam ir neaizmirstami.