St'asts par trako letinu !

Sveicinati!Varbuut citiem shis staasts liksies tieshaam traks ,bet tas buus no manas dziives.Saakshu ar to ka tagad atrodos anglijaa un shis staasts buus par to kaa es te nokluvu. Biju savu dziivi iecereejis citaa jomaa,bet taa kaa tas nesanaaca noleemu braukt uz sveshajaam zemeem piepelniities un galu galaa izmantot valodu,kuru biju maaciijies. Noleemu braukt uz Iriju.Kapeec-nezinu.Kaa-arii nezinu.Un kur straadaashu arii nezinaaju.Savai gimenei es sameloju ka man tur viss ir nokaartots un gaida mani jau galaa.Visiem pateicu atvadas un staajos uz cela....Maajaas palika draudzene ar mazo puiku (feins puika,bet ne no manis).Apsoliiju vinjai arii Irijaa atrast darbu un puikam bernudaarzu.Vinja apsoliijaas ka gaidiis... Ar kaadiem 3 autostopiem tiku liidz Lietuvai.Pirmais koizdariiju-nopirku telti,lai ir kur guleet.Biju iekraajis kautkaadu naudu,bet nezinaaju cik ilgam laikam pietiks.Pirmajaas dienaas meeeginaaju stopeet tikai vieglaas mashiinas,bet reti kursh staajaas.Peec divaam dienaam biju ticis liidz Polijai.Naktiis salu nost,kautgan bija juulija meenesis.Polijaa jau nauda bija palikusi mazaak,jo ar visaam valuutas mainjaam daudz zaudeeju.Tiku liidz Varshavai.Biju no saakuma prieciigs,jo domaaju-tegan es kaadu nostopeeshu... Dzilji maldiijos un no Varshavas dabuuju iziet ar kaajaam.Gaaju kaadas 8 stundas.Karsts,pleci jau noberzti no smagaas somas,bet aaraa jaatiek.Tiku liidz Poznanjai kaadaas 3 dienaas.Dabuuju jau saakt eest pluumes,kas Polijaa gar celjiem ir daudz,jo nauda gaaja uz beigaam aatri.Saaku jau stopeet taalbrauceejus un kaa izraadaas vinji pietur biezhaak.Bet...brauc visur kur , bet ne tur kur vajaadzeeja man.Kautkaa aizkuulos liidz Vaacijai.Nauda jau bija beigusies,jo celjaa bija pavadiita nedeelja! Vaacijaa es vienkaarshi gribeeju nomirt!!!!Naudas nav,eest gribas ar katru dienu vairaak un vairaak.Noseedos celja malaa un nolaadeeju visu ko vareeju.Arii garaambrauceejus.Kapeec nezinu.Vienkaarshi bija ljoti gruuti.Pateicoties Vaacijas lauksaimnieciibai vareeju vismaz paeest...kaapostus un kukuruuzu!!!Pirmaa kaappostgalva iegaaja taa neko,bet naakoshajaa dienaa naakoshaa jau spruuda kaklaa.Un atkal gribeejaas nokrist un necelties.Karstums bija nezheeliigs,plesi jau bija krevelees un smago mugursomu citreiz vilku pa zemi.Vaacijai cauri uz Belgiju tiku cauri aatri un uz Franciju .Celjaa jau bija pavadiitas divas ar pusi nedeeljas. Kalee!!!!Tunelis un praamis uz Angliju!!!YES!!!....Netieku paari!!!Vakars klaat un seezhu veeljoprojaam Francijaa.Aizeju taalaak no pilseetu un juurmalaa celju telti.No riita pamozhos un eju atkal uz ostu.Pa celjam ieskrienu veikalaa un nozogu paaris shokolaades....Atkal netieku paari.Celju telti atkal juurmalaa.Mozhos ,uz veikalu,sazogos,jo eest gribas ljoti....Netieku paari.Lamaadamies visos vaardos kaados zinu eju uz maajaam...Smiekliigi nav...Zinu taalu ir jaaiet,bet nezinu citu kodariit.Noseedos paaris stundinjas uz ielu un meeginaaju paubagot,jo gribeejaas kautko normaalu apeest...Neviens neliekas ne zinis.Kautkaa tiku aaraa no pilseetas liidz tuvaakajam benziintankam,kur sarunaaju ar taalbrauceejiem,ka vinji mani aizvediis uz maaju ousi-vinjiem uz turieni jaabrauc taakaa taa un viens izmociits cilveeks netraucee. Atkal Vaacija.Kaaposti.Kukuruuza.Slikta duusha un shkidrs veeders.Pilnai laimei veel kaajas tulznaas.Celjaa esmu jau 3 nedeeljas.Braucu ar vienu taalbrauceeju no Latvijas.Vinsh brauc uz Liibeku,jo tur kugis iet uz Latviju.IDEAALI!!!!!Arii aizbraucu uz turieni,bet ...naudas nav un neviens par mani biljeti nemaksaas...Piektdienas vakars...Nedeeljas nogalees Pa Vaaciju kursee tikai tie taalbrauceeji,kuriem ir aatri bojaajoshas kravas...Ljoti maz.Un atkal man gribas mirt nost...Nekas.Uzslienu telti turpat netaalu kautkaadaa parkaa un gaidu riitdienu.No riita pamozhos un domaaju ka jaaiet mekleet darbs.Sestdien...Idiots!!Bet nekas.Varbuut paveicas.Eju uz Liibekas centra pusi.Pa celjam redzu uzrakstu-BRIIVAS GULTAS.Maza viesniicinja.Bet kaapeec briivas gultas?!Eju iekshaa un orasu vai es nevaru vienu gultasvietu dabuut ja jau taas par briivu.Bet izraadaas ka taas ir pieejamas,bet jamaksaa ir vienalga.Es saku ka man nav naudasm,bet es mekleeju darbu.Bija ljoti laipna saimniece un peec ilgas domaashanas teica ka dos man gultasvietu,ja es straadaashu pie vinjas.Esot shaadi taadi maajas darbi jadara.Nedeelju nostraadaaju-pljaavu zaali,salaboju zhogu,sataisiiju velosipeedus utt. utjp.Peec nedeeljas vina man samaksaa algu...200 eiro!!!!! Esmu zirgaa!Kaada maajupbraukshana-jaamauc uz Iriju!!!Pa taisno uz ostu un gaidu kad naaks kugis ar taalbrauceejiem.Kugis ienaak peec paaris stundaam un fuures naak nost bariem.Staadinu visus pie vaartiem peec kaartas un prasu kursh brauc uz Iriju.Neviens nebrauc.Peedeejaas divas fuures-letinji!!!Brauc arii ne tur,bet teice lai lec iekshaa pa celjam jau noteikti kaadu dabuus kas brauc uz Iriju.Ar triis fuureem tiku liidz Liiverpuulei,bet uz Iriju gan netiku par velti-bija jaamaksaa un tur man arii paliidzeeja taalbrauceejs zr kuru braucu. Dublina!!!Esmu beidzot Irijaa-peec 5 nedeeljaam.20 eiro ir palikushi kabataa.Bet nekas!!Araa ejot no ostas eju katraa kompaanijaa un prasu vai nevajag darbinieku.Vienaa nevajag,otrajaa nevajag un treshajaa un ceturtajaa...VAJAG!!!!Parunaaju ar shefu.Riit jabuut darbaa!!!!!!!18 eiro samaksaaju hostelii,kur palikt pa nakti.8 dzheki vienaa istabinjaa...man te likaas vinkaarshi super!!No riita eju uz darbu ar visu lielo somu.Par paari palikushajie 2 eiro nopeerku maizes kukuli.Taa bija otrdiena.Ar shefu runaaju kad maksaas naudu,jo esmu tukshaa-ceturdien.Nodziivoju divas dienas uz ielas ar vienu maizes kukuli.Ceturdien darba beigas sanjemu algu!!Super!!Ir par ko samaksaat par dziivesvietu tanii pashaa hostelii ar tiem pashiem 8 dzhekiem.Bet tad arii pamazaa,pamazaam atspeeros un tagad dziivoju nepavisam ne slikti. Samekleeju darbu arii draudzenei,mazajam beernudaarzu.Tad jau es ar paaris dzhekiem iireeju maaju.Ziemassveetkos braucu uz maajaam!!!Sapeerkos visiem daavaninjas,Mazajam mashiiniites...Maajaas gaida paarsteigums...Treshais meenesis kaa mana Draudzene jau satiekas ar citu!!!Kautgan visu laiku es vinjai zvaniiju un bijaam sarunaajushi ka vinja brauks man liidz.Biju jau nopircis biljeti!!!Traki nepatiikami!! Tagad esmu Anglijaa.Tagad rakstot naak smiekli kam gaaju cauri,bet otreiz es to nedariitu...kautgan....