Aļa "Latišskije ribaki" part (II) Astrakhan masterstroke

Kam nepatīk Krievijas šarms - lasiet lūdzu par Krētu, dievu salām un citus "kalo", kas rodas nelaikā ēstu sēņu iespaidā...bildiites ar palmaam ar tur ir. Par cik Krievijā bez rupībām runā tikai bērns vēl mātes ķermenī, rupjību vietā lietošu *** Uz Astrahaņu braucu katru gadu kopš 2000. gada. Mani uz turieni reizi gadā velk..nu ne pa jokam. Tāpat kā angli uz Kaliforniju atpūtināt acis plašumā. Tur notika Krievijas Karpu asociācijas Parlamenta kausa izcīņa ar pusmiljonu rubčiku lielu balvu fondu. Saausijos 3 dienas pirms izbraukšanas un MB Vito busiņā, divatā ar Robčiku devāmies ceļā. Vēl viena latviju burlaku grupa devās ar ļočeni un daži greznākā mersī. Sazanu (savvaļas karpu) cope Volgas deltā nav joks un busiks ir uzlādēts ar pēdējā piska ekipējumu līdz jumtam. Nepaspēju ne īsti iečučēties, kad jau klauvē pie loga un piedāvā nopirkt uz robežas rindas 7.vietu par 40 eiro. vienojamies par 20 latiem un iegūstam lucky 7! tad drīz krievijas robeža klāt un un barga izskata krievu ROBEŽSARDZES gjevotchka norēc ***!, lai nedomājam līst ārā staipīties, kamēr šī pati pienāks. Šī mazliet pavazājās ap mūsu busiku un drīz viņas seja atplauka, kā "cheloveck", kurš tikko dabujis pusmēneša algu. iztēlojos, kādas perve spēles šī mājās spēlē ar savu ļurbaku, kad ari šis grib izdīkt kādu dolāru pivconam, vai nobriedis vecajam labajam in-out. BARGĀ kundze tad noteikti ir ļooti barga, un viņas apcirstiem baļķēniem līdzīgās kājas ir tērptas parādes viczābakos...un viņa saka: idi *** tvaju *** ti mne *** papļjašeš!!! MUITA ir krietni dārgāks pasākums un lai mēs saprastu stāvokļa nopietnību, partizānu pēctecis uzreiz paziņo, ka būšot vien jābrauc atpakaļ, jo krievzemē normāli ir tikai 50 kg bagāža uz seju. Uzmetu aci uz viņa nospodrināto bumeri aiz žoga un sākam dīkt. Šis kļūst pielaidīgāks un liek busiku dzīt angārā uz izķidāšanu, kas ņemot vērā 2 stundu ilgo krāmēšanu būtu neprāts.Iznākot no angāra vīrelim seja apmierināta, it kā pa nakti bumerim būtu uzradies krāšņs spoileris un jauni kalpačoki! Maita nu jau runā draudzīgi lietišķi... par ārzemju ceļojumiem un to cik šis noslogots...gluži vai komersants. Šis parāda, kā aizpildīt veselu kaudzi nevienam nevajadzīgu apzīmogotu papīreļu un sveiki...___*** Kādu kluci aiz Tambovas, beidzoties Piemaskavai raksturīgajiem mālainajiem pauguriem sākas Krievijas melnzemes plašumi un mans krievvalodīgais ceļabiedrs nespēdams valdīt sajūsmu klāj vaļā: a j*** ***, bet man paliek žēl to vācu džekus, kas salā un slapjumā šais dubļos palika 40tajos... Ieraugot Volgas slūžas un kuģus Ročiks atkal klaaj vaļā *** ***!!! :) Aiz Volgogradas ieraugot smaržīgo, bezgalīgo stepi atkal: *** ***, bet te nu es ari pievienojos un šim saku: "Daaaa, vot eto točno ***jeķ!" :)) Krieviju var pārvārīt, bet ja tomēr apsāpās galva, tad , kā saka Boriss Suhanovs: "lučšaja tabļetka- židkaja tabļetka"! Pašas copes sacensības garš stāsts, tāpēc labāk pastāstīšu par vienu day off. Izdomājām, ka vajag dabūt dzīvo zivteli (līdz 1 kg) samiem un ar vietējiem jēgeriem devāmies laukos, kur pavasarī no krasta izgājusī Volga atstājusi ar siltu ūdeni pilnus dīķus, kas bagāti ar visādām radībām. Jēgeri iestiepa tīklu, bet es noķertam bruņurupucim nosmērējis vēderu ar ikriem, uzlieku virsū vodočku un izmantoju, kā galdiņu. Tad radās ideja, ka ja saķertu vairāk rupuču, varētu pagatavot bruņrupuču zupu....ehhhh..sanaaca miegi..citreiz vēl pierakstīšu..un pielikšu fotkas.. Jegeru nobrīdināts, lai neapmaldos, devos meklējumos gar kādu attālāku strautu, kur ceļā, karstajā saulē satiku kādu kazahu, kurš esot pazaudējis 60 govis!!! Strautus atradu un arī bruņrupuču tur gana...betttt azartā nomaldijos! Klīdu uz nojautu un būtu aizklīdis ļoti tālu, bet par laimi sastapu to pašu kazahu ar viņa govju baru! nokliedzos : "stoj musulmaņin!!" un pēc brīža jau sēdēju izkāmējuša klepera mugurā, apkrāvies ar bruņrupučiem, lai atgrieztos pie biedriem, kas jau atradās 3 km attālumā... Nu īsāk- Kalmikijas karstajā saulē gandrīz nedēļu ar pliku krāniņu ņēmos pa Volgas attekas salu, taisni savā vārdadienā, čempionātā, pārī ar Borisu pieveikuši Krievijas un austrumeiropas māsterus dabūju gan gold`medāli gan milzu kausu,gan sudraba statueti+ tv un žurciku intervijas+ pilnas kabatas ar 1000 rublju banknoteem....pillu muti melnu kaviaaru...vodočku -kā jau uzvarētājiem pienākās.....ēhhhh: "krasiva rodina maja- zalatije roschi":))