Kas vēl tāds interesants Skavstas tuvumā...

Izbrauciens ar Ryanair līdz Skavstas lidostai Zviedrijā ir diezgan populārs tautiešu vidū, vismaz spriežot pēc aprakstiem tepat, draugos. No aprakstiem arī rodas secinājums, ka vienas dienas izbraucienā parasti tiek apmeklēta Nyköping pilsētiņa, iechekots tur šopings un tāpat vien pastaiga pa ielām, naktsklubs kāds... Otra populārākā vieta ir Oxelösund pilsētiņa un tur atrodamais Femöre dabas rezervāts un nocietinājumi. Gribu ieteikt vēl vienu objektu Oxelösund, kas mūsu ģimenei ļoti patika. Tā kā šis objekts atrodas telpās, tad apmeklējams visos laika apstākļos. Tā ir piedzīvojumu māja Boda Borg – elektroniski kontrolētas dažādas sarežģītības trases, kur jāveic visādi uzdevumi. Ļoti grūti ir sīkāk apskaidrot, bet pasākums varētu asociēties ar tādu kā datorspēli, tikai darbojošās figūriņas ir apmeklētāji paši – izpildi vienu uzdevumu, pārej uz nākošo līmeni... Pozitīvi tas, ka nav viena noteikta kārtība, kādā tie uzdevumi jāveic, bet var trases iet dažādā secībā. Ar maziem bērniem tā varbūt nebūs piemērota izklaide, bet, sākot no skolas vecuma, ir ļoti interesanti. Šādas mājas ir arī citās Zviedrijas pilsētās, esam apmeklējuši vairākas un, kā jau teicu, mums tās ļoti patīk. Personīgi man patīk arī mēģināt izfunktierēt, uz kādiem principiem tā elektronika darbojas, un pacensties to piemānīt – tas ir vismaz tikpat interesanti, kā veikt trasi tādā veidā, kā tā paredzēta. Bet par šo variantu mūsu ģimenē domas dalās :-) Vispārīga info par Boda Borg angļu valodā http://www.bodaborg.com/Index.html Par tieši Oxelösund māju http://www.bodaborg.se/oxelosund___10.aspx diemžēl tikai zviedru valodā. Adrese ir Thorsgatan 10, Oxelösund. Atvērta 9.00-19.00 katru dienu. Maksā 150 SEK par personu uz visu dienu. E-pasts oxelosund@bodaborg.se No Nyköping tur var aizbraukt ar Länstrafiken busu Nr 715. Piebildīšu vēl, ka, kaut arī šis mans aprakstiņš varbūt izskatās kā reklāma, man tur galīgi nav nekādas personīgas intereses un rakstu te tikai tāpēc, ka tas ir baigi foršais pasākums, kas manuprāt daudziem varētu būt aizraujošs.