Ziemeļu daba!

Femore dabas parks. Jums būs vajadzīgs: 1. Vismaz viens jubilārs, kam uzdāvināt šo pasākumu (man bija 3 jubilāri), 2. viena brīva sestdiena vai svētdiena, 3. pacietība aviobiļešu noķeršanā - manā gadījumā par 3,40 Ls vienā virzienā, 4. ērti apavi, 5. mugursoma, 6. pielādēts fotoaparāts, 7. modinātājs svētdienas rītā 6:30 un transports uz lidostu, 8. sendviči piknikam uz parka akmeņiem (tur ir atrodami arī galdiņi un krēsliņi), 9. Jagermaisters no lidostas veikala, 10. Zviedru naudiņas autobusam no Skavstas lidostas uz Femore parku (ja brauc pa taisno vai ar pārsēšanos studas laikā - 36 Sek vienā virzienā, ja caur Nykopingu kādu laikuuzkavējoties tur - tad 22 sek + 30(~) sek vienā virzienā), Skavstas lidostas vienīgais bankomāts bija diezgan skops - iesaku samainīt kaut ko jauRīgā, 11. autobuss Nr.515 vai Nr.715 (šis pa taisno uz parku), 12. kaut kas dzerams, 13. pietura Mastvagen - kurā jākāpj ārā, lai ērti aizietu līdz Femore parkam, 14. Parka karte, kas atrodama kastītē pie Info stenda, 15. nezūdošs smaids, lai labi izskatītos fotogrāfijās, 16. Vēl mazliet enerģija vakara kafijas utt izbaudīšanas vietas meklējumiem Nykopingā (svētdienas vakarā ļoti daudz kas jau bija slegts). 17. iespējams kāda lasāmviela, kas noderēs gaidot atpakaļreisu, 18. Kāds, kas pusnaktī atved atved mājās no lidostas. Rekomendēju!