Osta, pludmale, Afrodītes akmeņi - iepazīstot Pafosu!

10. oktobrī, 2009 Erasmus Studentu Asociācija (ESA) Nikosijā, Kipras galvaspilsētā, rīkoja braucienu Discovering Paphos, kas sākās ar 3 stundu brīvo laiku vienā no Pafosas pludmalēm. Pafosas pludmale Jāsaka, ka pati pludmale nebija diez ko tīra (smiltis un akmeņi), tāpēc, ja bija vēlme atrasties tuvu h2o, viennozīmīgi bija jāņem zvilnis. Otrs variants bija gulēt mazliet patālāk - zālīte, un šajā gadījumā ne par ko nemaksā un guli uz sava līdzi paņemtā dvielīša. Šajā laika periodā joprojām ir iespēja iesauļoties un peldēties, kaut gan lielākajai kipriešu oktobris jau ir par vēsu šādai atpūtai pie ūdeņiem. Ārā ir aptuveni +38 grādi dienas vidū. Apdegt, domāju, nav iespējams, taču viss, protams, atkarīgs no ādas tipa. Nevienam no mums tik traki iesauļoties vēl nav nācies nedēļas laikā. Pēc 3 h pavadīšanas pludmalē, kurā kopā ar manas, Americanos koledžas Erasmusiešiem spēlējām volejbolu, tautas bumbu, sālsstabus un visādi citādi trakojot, devāmies uz Pafosas ostu, lai tur 2 h laikā apskatītu pili ( nu nezinu, cik nu tā bija pils, bet lai paliek!) un baudītu kādu atspirdzinošu dzērienu pēc karstuma viļņa pludmalē. Afrodītes akmeņi Dienas noslēgums tika plānots pie Afrodītes akmeņiem. Galvenais akcents - uz neaizmirstamu saulrietu pie Mīlas dievietes Afrodītes, taču nelielu problēmu dēļ, mans autobuss aizkavējās, līdz ar to ieradāmies 5 minūtes par vēlu, lai redzētu šo burvīgo skatu. Mīts vēsta, ka Afrodīte no debesīm iekritusi jūrā. Tai bijusi josta, kas piešķir mīlestību un skaistumu ikvienam, kas to uzvelk. Ir arī mīts, ka meitenei kailai, pilnmēness naktī jāappeld 3 reizes ap šo Afrodītes akmeni ( arī es nolēmu mēģināt, manai spontānajai idejai sekoja 2 erasmusieši, taču tā kā līdz galam nebijām mītu zinājuši, peldējām apakšveļā un tikai 1 reizi, jāpiebilst, nemaz tik viegli nebija, jo akmens atrodas dziļāk jūrā un pretviļņi mēģina tevi triekt pret klinšaino akmenti), un tad meitene atradīs savu mūža mīlestību. Par pēdējo nezinu, ceru, ka arī ar 1 reizi un peldot apakšveļā, daļēji šis mīts piepildīsies ;) Tāds bija mans nelielais izbrauciens uz Pafosu.