Centrālā daļa un Lisabona

Piedaliijos Eiropas veidotaa projektaa, kopaa bijaam apmeeram kaadi 20 cilveeki. Mees, chehi, turki un portugaalji! Katram bija jaadziivo savaa gjimenee...! Devaamies celjaa apriilja beigaas, kad pie mums veel dienaa bija tikai kaadi 7-10 graadi! Lidojaam Riiga-Amsterdama-Lisabona! Lisabona seezhoties izskataas patieshaam lieliski, arhitektuura, parki un veel cilveeki viss ljoti labi sader kopaa, veel jo vairaak viens otru papildinot! Noseedaamies, sanjeemaam savas somas, domas shaudaas pa galvu un visu laiku domaaju, kaadi vinji buus... Pirmais iespaids, portugaalji ir ljoti iisi, jautri un patiikami, daudz joko, arii smaida visu laiku! Sagaidiijam arii visus paareejos...! Peec tam devaamies uz savaam jaunajaam maajaam! Savaa gjimenee biju pats garaakais, jo teevs ar maati pat bija par mani iisaaki! Naakoshajaa dienaa devaamies uz skolu, skola maza, tachu sakopta un viss bija augstaakajaa liimenii! Starpbriizhos pilniigi visi speelee futbolu, arii meitenes un citreiz pat skolotaaji! Ja tev nepatiik speeleet futbolu, tad teiksim taa, tev tur nav ko dariit! Un taa katru dienu! Apskatiijaam vairaakas vecaas celtnes! Bijaam bazniicaa, kuraa troneeti 2 portugaales karalji! Stipri juutama Napaleona klaatbuutne un taa laika arhitektuura! Apskatiiju 1500 gadus vecas pilsdrupas. Daudzas celtnes veel atgaadina par ciinjaam pret Napaleonu! Paspeeju arii nopeldeeties okeaanaa! Portugaalji teica, ka esam traki, jo tur neviens tik aatri veel nepeldoties, uudens patieshaam bija ljoti auksts un saaljsh! Peedeejaa vakaraa, kad portugaalji muus aizveda uz baaru tad sapratu, ka tur galvenais ir tikai, lai tev buutu pietiekoshi daudz naudas un tas cik tu esi vecs vijiem pilniigi neinteresee! Visiem, kas tur plaano doties iesaku nobaudiit dzeerienus Mamada un Sambria! Peedeejaa dienaa nemaz negribeejaas pamest sho zemi un jaunieguutos draugus! Taa tieshaam ir vieta, kuraa gribas atgriezties! Varu jums visiem pateikt, ka tik cik aatri portugaalji ar jums iedraudzeejas, tad tikpat aatri par jums arii aizmirst! Bet visaa visumaa iesaku apmekleet sho valsti!