Disnejlenda 2 dienās

Tā kā pirms brauciena mēgināju ievākt informāciju par Disnejlendu, saskāros ar tās trūkumu. Tagad vēlos padalīties ar, manuprāt, svarīgām atziņām. Tatad praktiskie padomiņi. Mēs bijām 2 pieaugušie un viens 9 gadus vecs bērns. Tā kā centamies taupīt uz lietām, par kurām nav vērts maksāt, tad viesnīcu atradām 3 vilciena staciju attālumā no Disnejlendas. Ieskaitot braukšanas maksu, mēs ietaupījām ap 40% no summas, ko būtu samaksajuši par viesnīcu pie Disnejlendas. Biļetes labāk pirkt internetā Disnejlendas mājaslapā, jo atbraucot uz vietas, biļetes ir par kādiem 20% dārgākas nekā norādīts viņu mājaslapā, kā arī jāstāv milzīgā rindā. Mums bija 2 dienu Hooper biļete uz abiem parkiem- gan Disnejlendu, gan Disney studio parku. Disnejlendā nebija nevienas atrakcijas, no kuras nobītos bērns (ja nu vienīgi Montainspace, kur ir karuseļi tumsā), turpretim Disney studio parkā ir ļoti jāskatās, kuri karuseļi būs atbilstoši bērna veselībai un briedumam. Neieteiktu Airosmith (Disco jeb amerikāņu kalniņus tumsā) un Brīvo kritienu (Hollywood tower), man pašai nebija diez ko labas izjūtas, kur nu vel bērnam. Gribētu pievērst uzmanību, ka pirms brauciena mums tika stāstīs, ka karuseļos ir dīvaina sistēma, ka tur iet no malas, it kā bez rindas. Nekā viss kārtībā. Karuseļos, kuros ir liela cilvēku plūsma ir "Fast pass" automāti. Tur jebkurš var ielikt savu biļeti (saņemot atpakaļ) un dabūt taloniņu, uz kura norādīts laiks. Ja atnāk norādītajā laikā, tad tiek bez rindas. Ta var labi saorganizēt lielo karuseļu apmeklējumus un pa starplaikiem iziet pārējās atrakcijas. Mums sanāca, ka rinda bija ļoti gara, paņēmām fast pass un atnācām pēc 45 min., tie cilvēki, kas stāvēja rindā arī stāvēja 45 min. :) Ēdiens tur ir ļoti dārgs un "nekāds". Vienīgais, ko piedāva Hot dogu par 5 EUR vai arī kafejnīcās komplektus (burgers, frī, mufins un kola) aptuveni 10 EUR un uz augšu. Labāk tad paņemt līdzi maizītes. Vai arī pirms ieejas Disnejlendā (stacijas ēkā) ir veikals, kur var dabūt trīstūrīšu maizītes , augļus un jogurtus. Labāka situācija šajā ziņā ir Disney studio parkā. Pamanījām, ka Disnejlendā daudzi stāvēja milzīgā rindā, lai stundas laikā nobildētos ar Mikipeli, bet Disney studio parkā Mikijs un Minija staigā visu laiku un bildējies, cik gribi. Mēs darījām ta, ka vienu dienu izgājām visu Disnejlendu, bet otra dienā Disnejstudio parku un tās atrakcijas disnejlendā, kurās netikām, jo bija milzīgas rindas. Varu pateikt, ka tiem, kas apmetas Dinejlendas viesnīcās, šur tur ir privilēgijas. Brokastis ar varoņiem un arī atrakciju parkā viņi iekļūst pirmie (pirms 10) un var izvizināties ar dažiem karuseļiem, pirms sarodas pārējie cilveki. Ieejot Disnejlendā, malās stāv kastītes ar kartēm, kur ir parādīti visi karuseļi, gan arī atsevišķas skrejlapiņas, kur norādītas izmaiņas, parāžu laiki, kur un kad var nobildēties ar varoņiem, kuri karuseļi slēgti utt. Jāatzīst, ka Disnejlenda ir padomāts par invalīdiem,kā arī par to, cik cilvēki ir kopā. Respektīvi pirms katra karuseļa pajautā, cik Jūs esat, un visus sasēdina kopā, un svešus nesēdina klāt. Pirms karuseļiem jāpievērš uzmanība vai nav rakstīts, ka karuselī bildē. Tad pie izejas var nopirkt bildi. Vismaz jānoraksta numuriņš, ja nu vēlak tomēr izdomā, ka grib bildi. Tur tiek piedāvati dažādi komplekti. Izrādās pērkot bildi, saņem 50 % atladi nākamjai bildei cita atrakcijā.Tātad jāpērk lētākais un jaatstāj atlaide dārgākajam!! Kopsummā mēs esam ļoti apmierināti.