Maljorka nesezonā,sērfošana, jūra un vīrieši...

Te nu es esmu-viena pati Maljorkā-seksa,saules&jūras zemē.Bet tas tiešām man bija nepieciešams-paņemt pirmo lidojumu uz siltu zemi ar jūru,pirmajā pa ceļam esošajā tūrisma birojā...savādāk jumtiņš aizbrauktu dziedādams...tātad turpmāk īsa atvaļinājuma hronika rakstīta draudzenēm no viesnīcai tuvākās internetkafejnīcas. 1.-diena -izlidošana.Kad ieraudzīju zilas debesis Viļņas lidostā,sapratu,ka tas ko daru-viena dodos uz Maljorku-ir pareizi.Lidojumā ar čarterreisu Viļņa-Maljorka serviss diezgan štruntīgs.Pat vīna lidmašīnā nebija tomērt ieraugot Maljorkas salu...pirmais ko izdarīju pēc iečekošanās viesnīcā-nopeldējos jūrā.Super! Labākas zāles pret darbaholisma nomocītu organismu nevar iedomāties! Tad uzvilku savu atturīgi eleganto lina kostīmiņu un devos ielās. Patiesībā diezgan netīrs visapkārt un piefiksēju,ka viesnīcas nummuriņā kautkas smird. Izrādās tas ir ūdens no krāna... 2-diena-brokastis,saule un jūra. Savā ziņā jūtos kā veco ļaužu pansionātā,jo viesnīca pilna ar pensionāriem un ģimenēm ar maziem bērniem.Laikam šī ir sezonas lētākā daļa (tikko piesējās džeks un prasīja ,kur viņš mani esot redzējis,ha...varēja izdomāt ko oriģinālāku...;)) Mazliet pārdegu saulē,bet tas jau pieder pie lietas.Jūra mierīga,silta un netīra.(pilns ar sūdiem burtiskā nozīmē).Debesis mazliet mācās. Gide saka,ka sezona ir beigusies.Arī Spānijā reizi gadā pienāk rudens. Vaicāju gidei vai nav iespējams kaut kur pilsētā ar aerobiku nodarboties... Pēcpusdienā sāka apnikt mana vientulība.Nopirku pudeli Sangrija un viesnīcas istabiņā to arī iztukšoju.Biju pieklājīga-skaļi neraudāju,nedziedāju un bija spogulis ar ko saskandināt ar!:) Kamēr es un mans spoguļatēls pieveicām Sangriju,jūrā sacēlās viļņi un arī manī bija tāds kā vilnis un es devos jūrā...viena pati pa visu pludmali cīnījos ar viļņiem veselu stundu....siltiem,lieliem,ar baltām putām...un tikai tad es atbrīvojos no tā murga,kas mani bija pārņēmis Rīgā-darbs,nauda,Universitāte un precēti vīrieši... 3.-diena-nekas īpašs.Jūrā lieli viļņi.Gaisa temperatūra apm.20C.ūdens tāds pats.Neesmu paņēmusi līdzi neko lasāmu.Nopirku septembra Cosmopoliten.Idritvaikociņ...izrādās esmu iepirkusi Kamasutras izlaidumu... 4.-diena.Atradu fitnesa klubu.Maza zālīte.Pierakstījos un šovakar būs pirmā nodarbība.Jūrā vēljoprojām turās lielie viļņi.Pludmale pilna ar sērfotājiem-kā blusas sabiruši jūrā.gaida un ķer Lielo vilni.Domāju kādu pierunāt dot man pamēģināt uzsērfot,bet pašai bail.Viļņi patiešām ir lieli.Tādi divmetrīgi un tūristus jau te pārskaita tikai iebraucot un aizbraucot...bet arī bez sērfa dēļa jūrā ir ko darīt.Forši!Man mierīga jūra patiktu mazāk;) ...atkal tas pats vīriņš neliekas mierā.Viņš mani kaut kādā veidā pazīstot...bet viņš nav spānis... 5.-diena-hei,šodien ir piektdiena un man jau vakar sāka gribēties mājās.Mērķis ir sasniegts-atkal gribas uz darbu!vakar te bija fiesta.nezinu kam par godu un vakar...es sērfoju....!!!!Nopirku dēli un biksiņas līdz celim un ņēmos pa viļņiem!:) Dēlis ir pats lētākais-iesācējiem,tas ir apmēram kā tenisu spēlēt ar raketi par 12,00 LVL un to manu vizināšanos pa viļņiem spāņu puikas diezvai sauc par sērfošanu...;) ,bet es jūtos labi!Viļņi ir lieli un spēcīgi.Mani augšdelmi ir vienos zilumos.Tas no turēšanās pie dēļa un mana sērfošanas tehnikas saucas - vēdersērfošana...;))) Šodien līst lietus un nevar saprast ko lai sadara.Meklēju veļas mazgātavu un droši vien iešu uz sporta zāli.Starp citu pirmā nodarbība bija varena-dejojām kā balerīnas;)Cik sapratu no pārējo meiteņu reakcijas,trennerīte pacentās manis dēļ,jo kā izskatījās,iepriekš neko tādu viņas nebija izpildījušas...feini... Ir problēma ar to vīrieti,kas man iepriekšējās vēstuļu rakstīšanas reizēs jautāja,kur esam redzējušies.Viņš ir bulgārs.savā dzimtenē sataisījis ziepes,tagad mazgā traukus (par 2000,-DEM kā pats saka) restorānā...bet nu pilnīga avārija...kā muša pielipis un jau atzinās visā ko vien vīrietis spēj...ja godīgi,tad man patiešām nepatīk viņu atcerēties...pilnīgs idiots un smird pēc trauku lupatas...bet neatlaidīgs kā tālruņu kataloga reklāmu tirgotājs....Ir uzzinājis manu izstabas nummuru un zvana un dveš klausulē visu par mīlestību.Par ko man tāds sods???vakar pēc sērfošanas istabā žāvēju matus,pieeju pie loga un...tici vai nē,no pludmales māj man ar roku "mans bulgārs".Te jāpiemin,ka mana istaba atrodas 8-tajā stāvā 45 grādu leņķi pret pludmali,un lai sameklētu manu logu vajag papūlēties...kā komēdijā. Vakar piemēram,viņa uzaicināta gājām kopā paēst pusdienas .Pie maksāšanas viņš man paprasīja 1000 viņu naudiņas atpakaļ (tas ir apmēram 3,00LVL).Pēc tam, kad bez ceremonijām pateicu čau,šis idiots atkal zvana un atvainojas...vispār jau iet jautri,ja tā no malas uz to paskatās...un pēc šādiem "bulgāriem" patiešām gribas atpakaļ uz Rīgu. 6.-diena-vakar pēc vētules rakstīšanas notika lūk kas-eju es pa ielu-jau zināmu un neinteresantu.Kājās vecie džinsi un pufaika,jo lija lietus un bija diezgan pavēs.Pēkšņi no kāda auto uzrunā mani spānis apm.39 gadus jauns...;)un manāmi grib uzsākt sarunu...rezultātā devāmies pusdienās un ar viņa auto pa ceļam apskatīju visu Maljorkas salu!:) Viņš man parādīja Maljorkas dabu visā krāšņumā.Rādija Duglasa villu. Stāstīja par Maljorkas bagātāko cilvēku un politiķu dzīvesveidu,rādīja to villas (no ārpuses un pa gabalu;))...!!!Deva man stūrēt pa šaurajiem kalnu celiņiem savu "Lauva auto". Mācīja kalnu braukšanas knifus.Bijām kolosālā mazā restorāniņā salas dienvidos,kur mūs apkalpoja pati restorāna īpašniece,kas nekādi nevarēja saprast kā es varu nezināt kas ir paella (spāņu plovveidīgs ēdiens)...kad vakarā šķīrāmies mans spāņu princis nobirdināja laimes asariņu...!!! ,nākamjā dienā solīja mani vest uz kādu Maljorkas sabiedrības krējuma tusiņu uz jahtas... šķīrāmies ar norunu,ka es viņam zvanīšu. Šodien zvanīt kautkā negribas,bet gribas pagulēt saulē pēdējo dienu vienai.Ik pa laikam līst lietus un es gāju pusdienās uz tuvāko ielas restorāniņu. Kamēr gaidot ēdienu dirnu restorānā,kam galdiņi izlikti ielas malā ,krustojumā mani ir ievērojis kāds melnādains izskatīgs vīrietis antīkā mersedesā,kurš nekautrējas pieturēt savu rozā auto un uzsākt sarunu.Viņš gribētu man parādīt salu un plkst.14.00 šim nolūkam mums ir nolikts randiņš...;))),kad pabeidzu ēst,palūdzu oficiantam,lai nodod šim melnādainajam skaistulim,ka man plkst.14.00 ir citi plāni... un tad ,rekušeku, pamanu "manu bulgāru" uz divriteņa aizdrāžamies viesnīcas virzienā...ziniet ko,saspringts grafiks!!!...un paldies dievam šodiena ir mana pēdējā atvaļinājuma diena uz Maljorkas salas,citādi man te plāni izietu...uz šo brīdi esmu "meklēšanā" ,tāpēc viesnīcā atgriezties nedrīkstu! Un šajā mirklī es ļoti skaidri zinu,ka vēsie ziemeļnieki man patīk daudz labāk par karstajiem spāņiem un tā sagribas atpakaļ uz Rīgu... Lidostā nopirku krūzīti ar uzrakstu [u]"I have been in Maljorka and I remember YOU!" [i]/raksts tapis 2000.gada oktobrī/