Bella belisimo jeb obliko morale ilmarino

Informativs materials tiem, kas posas uz Romu. Biju sajusma par so pilsetu, bet pastastisu tikai tehniskas lietas, kas var palidzet celot un ietaupit naudu, parejie prieki, lai paliek, ka patikams parsteigums! irejam 8 cilveki kolosalu dzivokli Romas centra, blakus Vatikanam, 4 naktis maksaja 480 Eur, kas ir 60 Eur no cilveka pa visu roma esoso laiku. Biletes uz Romu bija 40 Ls. Letakais variants, ka noklut no Champino lidostas uz jebkuru p-tu Roma, braukt ar autobusu pa 1,2 Eur uz Ananginas galastaciju (A linijas metro) un tad pa 1 Eur var noklut jebkura Romas punkta, jo metro sistema ir loti vienkarsa. Neiesaku pirkt 3dienu biletes utt, jo visu Romu var izstaigat kajam. Partiku pirkam lielveikalos un gatavojam italiem raksturigus edienus pasi dzivokli, parasti uz dienu sanaca ar esanu un dzersanu (tiesam lielos daudzumos) 10-12 eur no cilveka (un tiesaam netaupiijaam, bet šikojam un pirkam ari visadus gardumus- garneles, olives, sierus utt.) lielakais pluss bija nenormali letie vini, sampji, kas bija pat loti baudami. Jebkuraa gadijuma savu alko nav ko vest- Roma tas ir daudz letaks. Dargi ir tikai visi pakalpojumi- esana restoranos un visi citi sudinji- piemeram nofotografeties ar stilizetajiem gladiatorom it ka maksaja 5 eur, bet beigas izdomaja savus noteikumus un noplesa 10 eur, tas pats attiecas ari uz mistiskam rozu pirksanam utt. Ak, ja- vel viena neliela atkape- neiesaku nemt audiogidus. pirms tam bijam sarunajusi, ka katrs no draugiem sagatavo info par konkretu objektu un uz vietas visu izstasta. salidzinot musu sagatavoto info ar audiogidu Kolizeja, bijam loti vilusies- virspusigi, garlaicigi, bez rozinites, turpmak ekskursijas gidu pakalpojumus neizmantojam. Un tiem, kurus no brauciena uz Romu attur tikai it kaa izslaveta dardziba- gribu nomierinaat- ar musu Latvijas „eiropas” cenam, busiet patikami parsteigti iepirkties Italija! p.s tas gan attiecas uz cilvekiem, kas mak atrast, ko mekle! Novelu visiem patikamas Romas brivdienas!