Jaunaa Latvija

Sajaa Juulijaa man un manam gandriiz 3-gadiigajam mazajam bija radusies vienreizeejaa iespeeja pavadiit 2 nedeelas Latvijaa. Taa bija pirmaa reize atgriezoties seit peec 9 Amerikaa pavadiitajiem gadiem. Man bija loti diivaini atgriezties vietaa, kuru es saucu par MAAJAM visu manu muuzu- kaa viesim. Bet peec neskaitaamaam stundaam, pavadiitaam neskaitaamaas lidostaas- mees lidojaam virs Latvijas laukiem, kaadam Latviesu paarim mums aiz muguras klusi dziedot "seit ir muusu dzimtene..." un barinam Austrumnieku meeginot sarunaat randinus ar lidmasiinaa esosajaam Latvieteem. Hmmmm... Kaadu laiku atpakal lasiiju ASV aviizee rakstu par Latviju un viena lieta ko atcereejos bija rakstiitaaja ieveerotais plakaats lidostaa,kura saturs tika noraksturots apmeeram taa: Blonda, pilniiga meitene... Nu tas plakaats laikam bija nomainiits, jo lai gan blondu meitenenu fotograafiju bija daudz,nevienu no taam par PILNIIGU gan nosaukt nevareeja! Un taa kaa es esmu bijusi Las Vegas vairaakas reizes es pat paaraak neaizdomaajos par plakaatu saturu! Es biju nepacietiibaa tikt no lidostas aaraa-un Latvijaa ieksaa!! Pirmaa lieta, kas mani paarsteidza, bija smarza gaisaa- beerzaa salca veejs un zaale kaut kur bija noplauta un gaiss bija tik piesaatinaats ar vasaras smarzu-mmmm!! Pec tam-briinumi sekoja briinumiem, bet kopumaa es varu teikt, ka man laikam vajadzeeja pazaudeet manu sirdi vulkaanos un okeaanos, lai vareetu pilniibaa noveerteet Latvijas raamo skaistumu. Un arii tas,ka bija pagajis tik ilgs laiks man deva iespeeju iepaziit Latviju it kaa no jauna! Ak-Latvijas debesis! Vai Juus arii ziniet, ka Latvijai ir vienas no kraasnaakajam debesiim? Saulrieti un saulleekti ir FANTASTISKI!! Ak-Latvijas eedieni! Es biju pilniigi laimiiga ar man jau seit pierastajiem eedieniem, lidz atkal pagarsoju kotletes un debesmannu!! Un mans mazais izeedaas saldeejumus naakosajiem 5 gadiem! Ja mees buutu palikusi Latvijaa veel kaadas paaris nedeelas visas saldeejumu tirgotaajas buutu ar mums uz TU!! Bet pats jaukaakais bija tas,ka es redzeeju CERIIBU. Man bija prieks redzeet, ka mani draugi dziivo gluzi taapat kaa mees- vini straadaa loti daudz, bet viniem bija pietiekosi naudinas, lai celotu un dziivotu un apvainotos, ja es meeginaaju izmaksaat kopaa paeestaas vakarinas. Un, lai gan es redzeeju daudzas lietas,kas man likaas diezgan seeriigas, es taas vareeju izskaidrot ar jaunas ekonomikas saapiigu veidosanos, ne tikai ar tuksumu un bezceriibu! Toties daudzas lietas bija jaunas un LOTI ceriigas! Piemeeram, Rundaales Pils bija burviiga-bet veel burviigaks bija mazais krodzins-restoraans, kuraa visi tuuristi vareeja paseedeet duumainaa telpaa, eedot ceptu liidaku un kartupelus! Kaada lieliski pavadiita diena, lai iepaziitu Latviju kaa kaut ko IIPASU! Un Teervetes Parks-man naacaas ar varu manu mazo no lielajaam koka suupoleem pleest! Interesantaakaa lieta man likaas Latviesu Dveeseliskaa atmoda. Mani SAJUUSMINAAJA tas, ka "Baltu Rotaas" gredzenu peerkot man vispirms tika paskaidrots, kaa sis gredzens darbojas energeetiski! Vai tas nav lieliski? Kur veel pasaulee atrast saadu sadziivosanu ar energijaam diendienaa! Taa ir Latvijas iipasa daavana, kura buutu loti interesanta daudziem celotaajiem! Nu jau ir pagaajusi vairaaki meenesi un es saaku pamazaam kaartot manus iespaidus par manu siis vasaras lielo celojumu. Viena lieta man ir skaidra- es veeletos atgriezties Latvijaa atkal un atkal- kaut vai tikai lai ieelpotu svaigi plautas zaales smarzu un paskatiities paaris saulrietus!