Las Vegas

Pilseta kas nekad negul un vilina tursitus no visam pasaules malam, lielaka un maksligi izveidotaa izklaidejosha pilseta pasaule. Shi ir taa vietina kur katram no mums kaut reizi dzive vajadzetu aizbraukt. Tur ir visas pasaules skaistakas vietas uz viena liela bulvara. Katru vakaru var iet ara darit to kas ienak prata un neapnik, vismaz man ne visas vasaras garumaa. Las Vegasa ir visas izklaides iespejas kadas vien ienak prata, sakot ar superigam masazam rozu lapam nokaisita telpam un beidzot ar .... :) Laiks tur ir vienkarshi fantastika, par laika zinam var aizmirst, jo katru ritu kad celies Tu zini ka bus superiga saulaina diena. Liist tur tris reizes gada un temperatura vasara ir parsvara 40 lidz 45. But nu visskaistakie ir dzestrie Las Vegas vakari kad tu izej pa grandiozo un apgaismotu Las Vegas bulvari uz kura atrodas pasaules labakie un lielakie kazino, kuri cits citu megina parspet vienreizejos shovos. Caur MGM kazino tikai taisni cauri ejot paiet vien 5 minutes. Nu un Belagio muzikalas struklakas ir vienkarshi fantastika. Tada luuk man neaizmisrtama vasara. Visiem kas kadreiz bus US iesaku aizbraukt uz turieni, nenozelosiet apsolu un tad jau tur pat ari ir Cali. Velak pielikshu ari tas bildes.