Trips uz Spāniju.

Celojums sākās 16. decembra rīta, kad ar celojuma kompanjonu devāmies no Jelgavas uz Rīgas lidostu. Vilcienā bija perfekta sajūta, jo skatoties apkārt, varēja redzēt tikai nomāktus, domīgus cilvēkus, kas devās uz darbu, bet es - uz Spāniju :) No Rīgas lidostas devāmies uz Berlīni, kur pavadījām 2 dienas. Starpcitu, ja kāds domā doties uz Vāciju, tad kompānija Easyjet tam ir Ideāli piemērota, jo reiss ielido Vācijā rīta pusē un līdz Berlīnes centram nokļūt var 20 minūtēs ar vilcienu (2 eiro). Vācija ir slavena ar savām lētajām elektronikas precēm, līdz ar to notika pamatīga iepirkšanās. Dzīvojām Berlīnē pie paziņas, bet principā ja kāds plāno ceļojumu ar minimāliem izdevumiem, tad iesaku apmeklēt portālu www.hospitalityclub.org/, kur var sarunāt bezmaksas naktsmājas visā pasaulē. Kā mēs to izdarījām Spānijā - dzīvojām pie kāda 32 gadiiga spānu policista, pasā pilsētas centrā, kas stipri līdzinās Vecrīgai. Jāsaka, ka ar šo cilvēku mums stipri laimējās, jo vinš nebaidījās uzticēt mums sava dzīvokla atslēgas. Spānijā bija paredzēts nolaisties Herezā (pilsētiņa Spānijas dienvidos 30 km no okeāna), bet tā kā lidlauks tur bija vienā miglā, mūs nogādāja uz 90 km atālumā esošo Seviļju, kur arī pavadījām 2 dienas. Pilsēta vienkārsi fantastiski skaista - visur aug apelsīnu koki un palmas... Bet mums par lielu pārsteigumu lielākā daļa pilsētnieku + 25 grādos staigāja kazokos un biezās jakās :) Bet kad tad vēl spānis uzvilks kazoku ja ne ziemā :) Kad pienāca vakars, sākām meklēt guļas vietu, jo mūsu dzīvoklis atradās Herezā, bet lidmasīna nolaidās Seviļjā, bet mums par lielu pārsteigumu izrādījās, ka Spānijas pilsētās perfekti ir apgaismots katrs kaktinš, tad nu nācās 2 stundas klīst pa naksnīgo pilsētu līdz atradām krūmus, kur varētu pārlaist nakti :) Nākamajā dienā pēc pusotras stundas izmisīgas stopēšanas mūs aizveda uz pilsētu ,kur pavadījām lielāko daļu laika. Izrādījās, ka mūšu spāņu draugs bija sācis nodarboties ar alpīnismu, līdzarto mums arī sanāca izbaudīt klintīs kāpšanas priekus:) Tā kā bijām norunājuši lieki naudu netērēt, visur devāmies ar stopiem, bet jāsaka, ka Spāņi visai nelabprāt ņem stopētājus. No kādiem astoņiem stopiem, četri bija ārzemnieki, pārsvarā vācieši. Pabijām Atlantijas okeāna salā - Kadesā, kur satikām krievu bomzīti, kurš tad mums kļuva par gidu pilsētā, jo tur dzīvoja jau 8 mēnešus. Izrādīja mums visādas vietiņas, kas normāli tūristu acīm netiek rādītas. Bijām bezmaksas ēstuvē, kur pusdieno bomži, jāsaka ka bomzi Spānijā ir visai internacionāli - lietuviesi, ukraini, poli, itāļi portugāļi, krievi, bet neviena spāņa. Celojuma izskaņā devāmies uz Gibraltāru pie mērkaķiem un marokāniem, tacu atrodoties 1 km atālumā no tā atcerējos, ka lidmasīna uz mājām ir rīt nevis parīt, kā domājām ieprieks, tad nu pagriezāmies par 180 grādiem uz traucāmies uz lidmašīnu. Visumā ceļojums bija vienreizējs, ieguvu milzumdaudz pieredzes, redzēju fantastiskas vietas un satiku ļoti dažādus cilvēkus. Visiem iesaku ceļot, jo tas pilnveido cilvēku! Veiksmīgi! Viesis>>> P.S. 29 juunijaa atkal lidoju uz Spaaniju -> VAlenciju :))))