"karstas" emocijas francijas dienvidos

Francija ir lieliska valsts interrail piedziivojumiem. Pagaajusajaa augustaa par to paarliecinaajos - atsauciigi cilveki, lielisks klimats un ja nav liidzeklu hostelim,tad jaakaapj tik nakts vilcienaa Stsbuura - Marsela un nakts maajas nodrosinaatas(braucot ar TGV tas pats cela gabals aiznems tikai paaris stundas). Ja nav lielas veelmes kliist pa tuuristu paarpildiitajaam ielaam un ielinaam, tad Francijas dienvidu ciemi un mazas pilseetinas ir iistaa vieta,kur ieelpot iistu francijas garu (protams, ir ideaali,ja valodu kontaa ir kaut vai nelielas francu valodas zinaasanas:)) Arhitektoniskajaa zinja Francijas Z un D radikaali atskiras. Maaju balkonini un logu sleegi izcakoti kaa ar mezginem-skaisti. Par Kannaam gan neesmu iipasaa sajuusmaa- parasta pilseetele ar paaris vietaam, kas liek maniit par to, ke tiesi seit norisinaas slavenais kino festivaals. Marsela var patikt tiem, kam nav bail no piedziivojumiem karstasiniigo gaumee...Bet Manako Monte Karlo-tiem, kam patiik poshs un guleesana smalkaas pludmalees. Tur viss ir kalts marmoraa.