Tenerife,Espana *(Canarias)* Playa de las Americas :*

No Ikdienas dzīves uz Saulaino,rūpju aizmirstamo,neizsakāmi skaisto Tenerifi lidojām 06.01.07 uzturējāmies tur - 16.01.07 Nolaidāmies lidostā "Reina Sofia" ar 20 min nokavēšanos,acīmredzot nebija vietas,lai nolaistos. Redzējām cilvēkus kas taisās doties prom,tie mūs nopētīja tāpat,kā mēs tos kuri atlidoja,tad kad paši devāmies prom. :) Pirmie iespaidi,kad iekāpām autobusā,lai mūs katru aizvestu uz savu viesnīcu lika galvai griezties pa labi un pa kreisi vērojot varonīgās palmas,kalnus,kaktusus un viesnīcas kuras pilsētas centrā,ir gandrīz blakus viena otrai. Skaisti,eksotiski. Bija nakts un +18 Mūsu viesnīca La Siesta. Viesnīca visā visumā patīkama,lai gan izolācija nav labakā,kad četros naktī ar aizvērtām balkona durvīm,varēja dzirdēt,kā spāņi māca pensionārus dejot - "Baila,baila wiiiiiiiiiiiiiiiii muy bien! uno,dos,tres,cuatro,cinco muy bien baila baila." :D 2 stundas vajadzēja,lai iemigtu zem tās baurošanas. Lai gan īsto spāņu valodu dzirdēt bija patīkami,jo macījos un mācos spāņu valodu Lv valodas kursos. :) No rīta līdz vakaram tik dzirdu Hola! Hola! :D Como estas? utt. :) Katru dienu kautko spāniski centos runāt,pasutīt ēdienu un runāt veikalos. Spāņi - ooooo Habla en espanol? Es muy amable,muy amable :D ( oooo runā spāniski,ļoti patīkami,ļoti patīkami ) :) īsāk sakot viņiem ļoti patīk ja runā spāniski. Loģiski,ka tā, kuram gan nepatiktu ja ārzemnieki, piemēram runātu Latviski mūsu valstī. :) Temperatūra bij +18 līdz pat +22 ūdens temp. okeānā aptuveni +18 Un tagad iedomaajieties skatu.. Saule spiid +22 graaadi,citi shortinos,svaarkos,izgeerbushies. Ko dara vieteejaas? Vinas zaabacinos liidz celiem,melnaas dreebees,garaas biksees,jakaas. :D :D Ja taa viniem ir ziema,ko vini dariitu hmmm -22 graados? :) shoks un smiekli par to,ka vini nevar iedomaaties,kaada viniem laime un ka vini iedomaties nevar kas ir ziema. :) Lai gan shitaja laika biezhi sastopams lietus un makoni,izbaudiijaam sauli - plkst 4 un peectam biezi maakoni. Satiksme mieriiga,bez luksaforiem,bet gaajeeju paarejaam un celi paarsvaraa tikai taisni un aplveida pagriezieni braucot uz Ziemelpusi.Daudz viesniicu,cafe,veikalu. Izdeviigi iegaadaaties smarzhas un alkaholu. Cilveeki paarsvaraa tuuristi,vieteejie dziivo vairaak Ziemelos,sastapt tos var arii Dienvidos,bet veikalos,restoraanos un vakaros. :) Ariii Indieshi,kas taapat kaa araabi,centiisies jums piedaavaat preces,kuras iespejams nav kvalitativas un paarliecinaat ka taas kalpos ilgi,ja ne muuzhiigi..Isaak sakot neiesaku pie viniem iegaadaties tehniku,var,bet tas nav droshi. =/ Ekskursijas. Biju uz Tenerifes salas apskata ekskursiju,kur ieklauts braukt arii uz Icod de los vinos (alkahola degusteeshana,apkartnes apskate,suveniri),garachico ostas pilseta(kuru kaadreiz apludinaaja vulkans),puerta de la cruz,Loro parque. Uz sho ekskursiju iesaku. Iespaidiigi dabasskati veraas braucot ar autobusu. Ar sho ekskursiju var apbraukt gandriiz visai salai. ;) Skaisti.Loro parks ir taa veerts. Var apskatiit 300 sugu dazhaadu lielo papagailu u.c,orkus,delfiinus,haizivis,brunurupucus,pingviinus,flamingo,gorillas utt Papagailu shovs,orku shovs,delfiinu shovs.. 4 h laika lai vinu visu izstaigaatu. Ir taaa veerts. :) Gids bija superiigs,loti daudz izstastiija,pilniigi neticas ka ir iespeejams tik daudz zinaat un atcereeties. :) Bija iecereeta ekskursija uz Teidas vulkaanu,bet man tas neizdevaas,jo bija slikta passajuta,ka noguleeju dienu viesniicaa.. Taapeec loti ruupiigi izveeleeties eedienu ko eedat. Piemeeram aizdomiigus,pusgatavus daarzenus vai zivis.. kko taadu. Saka ka eksursija uz vulkanu arii ir iespaidiiga var uzbraukt to apluukot,izvirdis vinsh ir 300 gadus atpakal un taa ir augstaakaa virsotne Tenerifee 3715m Citi izteicaas,ka tieshi ekskursija uz vulkanu iekshaa rada taadu gandariijumu,ka esi izdariijis kaadu lielu paarbaudiijumu sevii varbuut pat paarvareejis kaadas bailes.. :) Parsvaraa ikdienas izklaidee ietilpa sauloshanaas,peldeeshanaas(smiltis pie mums forshaakas =p),kafejniicas,pastaigas pa vakariem klausoties kaadaa kafejniicaa dziivo muuziku,pastaigas pa pilseetu,fotografeshana,filmeeshana,veikali,suveniiri.Jaasaka ka 10 dienas ir pilniigi pietiekami,ja buutu jaapaliek veel nedeelu buutu jau apnicis,jo katru dienu dariit vienu un to pashu,ja nu vieniigi pieteikties veel kaadaa eksursijaa,veel kaadaas izklaidees tad gan. Bet skolu tik ilgi nedriiksteeja kaveet :D taa jau paspeeju. Pastaigas bija no Playa de las Americas visur apkaart liidz pat Los Cristianos. Biju Santa cruzaa Tenerifes galvaspilseetaa,jaasaka nekaa iipasha,ja jaasaliidzina ar Vecriigu,tad Vecriiga ir daudz interesantaaka. Santa cruzaa,nekaa tikai satiksme biezhaaka,luksafori,driiz atklaas kautkaadu karnevaalu,teaatris un garlaiciigaas celtnes,kuras iipashi nesaista.Tur iegaajam Lielveikalaa Cortez de Ingles (7 staavi,un nekaa neatradam tikai bizhuteeriju :) Protams bija forshi aizbraukt tikai taapeec,lai tur pabuutu un brauktu garaam skaistajaam ainavaam. Labas kafejniicas Playa de las Americas bija "American dreamz" dziivaa muuzika,garshiigi eedieni,vinjsh skaitaas kaa kokteilbaars. "Leonardos" bars skaitaaas labs, arii dziivaa muuzika. Shie divi liks jums justies kaa Amerikaaniem. Laba ir arii "Sun king",kura ir pie juuras uz Los Cristianos pusi. u.c Neiesaku meeginaat spiesto kivi sulu,jums atnesiis uudeni sajauktu ar kautko nesaprotamu,taapat arii pankuukas amerikanu kafejniicaas. Neliela vilshanaas eediena zinaa,lai gan normaali pasuutiit zinaamus eedienus picas,uzkodas,saldejumu,sandwichus,galu un varbuut kaadus no zivju eedieniem. Vakarinas La Siestaa bija labaakas nekaa brokastis viennoziimiigi. Visaa visumaaa loti labi atpuutos.Iesaku aizbraukt uz Tenerifi kopaa ar kaadu kompaniju,lai jautraak un izbaudiit siltumu.Meeginaat izmantot visu ko piedaavaa,aizbraukt visur kas jums liekas vareetu buut interesanti.Un treneet spaanu valodu,ja to apguustat vai jau zinat.Visiem noveelu,lai izdodas kautkur aizbraukt,jo tieshi celojumi ir tie kas liks aizmirst ikdienas ruupes un izbaudiit dazhaadiibu un vislabaakais,tas ka neviens nespees skaistaakos mirklus atnemt. ;) Lai arii dzimtenee ir vislabaak,pie saveejiem un visa tuvaa,cilveekam vienmeer vajag paarmainu.Lai veicas sapnus piepildiit,jo tie piepildaas,ja loti veelaas. :)