_~*Wai ta ir iedomu zeme wai realitate, bet Egipte*~_

~1ma diena "Izbrauksana, iebrauksana..."~ 13.00 izlidojam no LV. Jau lidmashina bija jautri, jo bija labs apkalpojoshais personals)! Vienigais loti mazinja lidmasina :D pec 4,50 h bijam tur-Hurgada!!! Sagaidija Tez Tour parstavis(turpmak texta-Ilmars). Transfers mus aizveda uz viesnicu...nju ne ta labaka viesnica. :( Tikai del sis "jaukas" viesnicas ar mums kopa pirmas dienas bija Ilmars!! mes bijam lauka no Sakaalas centra! Jau pirmaja vakara dabujam iepazities ar vietejo tirdzinju...bailigi...pec tam braucam uz centru-Sakaalu!! edam dzeram un pipejam H2O pipi :) kas man loti patik! Egipte to var darit par grasiem!!! ;) jau pirmaja vakara jutos fantastiski, patikams vejinjs apnjema musu miesu....aiiii cik jauki jutos :) Vienigais, kas mani apbedinaja bija tulzna uz pedas :( bet centos par to ipasi nedomat!!!! ~2ra diena "Parvakshanas un iepazishanas ar vietejiem"~ No rita 6.40 jau celamies, jo negribejas ne mirkli zaudet no shi jauka celojuma!!! Lielas zinjkares pec aizgajam uz vakar apmekleto tirdzinju! Pa dienu tur neizskatas tik baismigi ka vakara!!! :) Sodien pl. 12.00 parvacamies uz citu viesnicu "Moon Walley", kur bija nesalidzinami labak! Un kura atradas pasaa Sakaala!! :) Pec ievakshanas gajam uz pilsetu ieturet pusdienas. Loti leti-wiens cilveks var paest apm. pa 1.40 ls! Pec pusdienam aizgajam uz i-neta kafeinicu...maxa par stundu tada pati ka pie mums (0.50 sant./h )! Protams, ka pipejam atkal H2O pipi...un pec tam darijam, ko extremu, ko iesaku izdarit visiem! uzkapam uz stroikas jumta, kur paveras fantastisks skats uz Sakaalas centru!!! :) vakara puse ar savu cela biedru-Daci pastaigajamies pa centru, kur viena veikalinja iepazinamies ar vietejiem!!! :) Interesanti ir iepazities ar cita kontinenta cilvekiem, jo tad labak var izprast pasu valsti! Un mes to ari izdarijam. Taja vakara paspeju ari apmeklet aarstu, jo man biezi pa degunu teceja asinis. Nju arsti tur ir labi!!! iesaku apdrosinaties, ko ari pati izdariju braucot uz Egipti! Sis vakars neatskiras no iepriekseja, jo velu aizgajam gulet! Baudijam katru mirkli no celojuma. ~3sa diena "Brauciens uz Luksoru"~ 5.25 izbrauca autobuss uz Luksoru! Redzejam loti daudz.:) Templus ir verts redzet, jo tas ir kkas fantastisks. iedomajoties ka vinji to visu vareja ar kailam rokam uzcelt! Un rituals turistiem-apiet apkart skarabejai 7 reizes, tad piepildishoties velesanas!(es to izdariju 14 reizes) :D Redzejam ka taisa papirusu...hmmm neka sarezgita :D kapenes nedaudz bailigi. Apzinoties, ka tur visadi simboli, kurus isti neizprotu. Kad biju tanis kapenes to ta ipasi nenoverteju, bet tagad atrdodoties LV saprotu, ka tas bija kkas geneals, ko uz katra stura nevar aplukot :) Braucam ari pa NIlu, kura ir loti mieriga(vismaz tad bija), bet apzinajos, ka vinja sewi apslepj mums vel nezinamus daudz noslepumus!!! saja exkursija man visu laiku nelika miera gids, jo no visam autobusa esosam siewietem vieniga atteicu vinju precet!! :D un tad tik sakas-piedavaja man naudu utt. Protams tas viss bija tikai prikols, bet smiekligs! :) Pec exkursijas atkal tikamies ar saviem jauniegutajiem draugiem..nju un jauki pavadijam laiku! :) Redzeju pat saullektu pl. 6.00 ;) ~4ta diena "Vnk atputa Sakaalas centra" Si diena iesakas nju vnk :( Bija sarunats satikties ar Daci musu viesnicas pludmale, bet vinja norunataja laika neieradas! Es ne pa jokam uztraucos! Bet beigas jau vinju atradu un viss bija ok! :) Si diena bija jauka, jo pastaigajos pa centru, pasaulojos nju atputos! vakara gajam uz "Mrs. X"-iesaku so vietu, jo skan laba muzika(gan eiropiesu, gan vieteja)! Tur sedeshana ir uz gridas-tas man likas visinteresantakais)! Jocigi tur bija tas, ka man ka gara auguma cilvekam bija zema ieeja tualete :D smiekligi, bet ta nu tas bija!!! Tur ir salidzinoshi leti! Viena svaigi spiesta zemenju sula 1.40 ls! Nju prieks kafeinicas cenam tas ir leti! ~5ta diena "Brauciens uz Kairu" Kopuma exkursija uz Luksoru bija interesantaka, nju ok redzeju vienu no pasaules brinumiem-piramidu!! :D Nju varu tikai pateikt vienu visiem cilvekiem kaut reizi dzive ir jaredz piramidas un sfinksa :) Jo tapec jau vinjas ir mums atstatas ka pieminekli, lai mes tos apskatitu!!! Genealas vinjas ir!!! Par brinumu piramidas atradas tuvu centram-t.i. Kairai! Muzejs Kaira ari loti interesants-visu pat nepaspejam kartigi apskatit! Mumijas izskatijas smiekligas-bet interesantas!!! Pie muzeja iepazinos ar 2viem Kairas studentiem-vinji stastija, ka tur vinjiem ari obligati ir jaiet, ka macibu stunda!Prieksrociba braucot uz Egipti ir, ja zin anglu val.! Protams vinji zina ari krievu val! ~6ta diena "Spontanais brauciens uz Saffari" Mana draudzene teica, ka sodien jabrauc uz Safari, bet ar savu turisma agenturu neko nebijam sarunajusas :(!! Izgajam no viesnicas un gajam uz pirmo wietejo agenturu, kur ari nopirkam biletes uz Safari! Mums paveicas, jo brauciens jau bija apm. pec h!!!! :D Mus personigi aizveda ar vieglo auto! Agenturas vaditajs stingri piekodinaja, lai pret mums izturas ipasi, jo esam ipasas turistes! Tas vaditajs vnk meta aci uz mani :D Tur braucam ar kvadracikliem...man tas ipasi labi nepadevas, tapec man bija jabrauc kopa ar vienu, kas mus vadija! Nju ok man jau nekas nebija preti!!!! Biju visa rinda uz pirma kvadracikla ;) Visiem bija sarkani kv-cikli, man dzeltens :D Beduinu pilsetinja interesanti. Nesaprotu ka var dzivot BEZ NEKA?!?! Iedomaojos ka butu, ja man tagad visu atnjemtu...sausmas :D bet cienu vinjus, jo vinji nedoma visu laiku, ka mes to daram!! :D Vinjiem dzive ir svarigakas lietas, kuras mes tagad nemaz nenovertejam!!!!!!!!!! Dzivo cilvecinji maza pilsetinja, berni nedara neko-bez izglitibas...skumji, bet patiesi!!! Atpakal braucot no beduinu pilsetinjas ara jau bija tumss!!! Apstajamies puscela un paverojam zvaigznes! saka, ka pie ekvatora zvaigznes zemei esot lloti tuvu un tapec biezi krit! Un vajag tik veleties visu, kas uz sirsninjas!!! Es dariju ta...kamer velejos zinaju, ka kada taja bridi kritis..un iesaku ta darit ari citiem!!! Vinjas krit daudz! :) Jauka exkursija-nesalidzinosi labaka par ieprieksejam-vesturiskajam exkursijam!!!!!! ja cilveks grib atpusties, tad noteikti jabrauc uz Safari!!!! ~7ta dien "Brauciens ar jahtu...snorkeleshana" Pirmspedeja diena Egipte! 8.30 izbraucam no viesnicas! Atkal exkursiju njemam caur vakardienas agenturu!!!Uz ielas pirkt ir letak! :) Si exkursija ari bija baigi laba...saule, jura, smiltis...mmmmmm :) ka paskaa ;) es ipasi nesnorkeleju, jo man bija bail! uz jahtas bija baigi forsi-garsigas pusdienas! Mus aizveda uz tadu ka pludmali, kura attirita speciali turistiem. Vienigais, kas man nepatika, ka jakapj leja no jahtas pa kkdam kapnem! Un leja stav kkads pargribejies egiptietis :D Bik iedegu! :) Atpakal bijam 15.40!!!! pec sis exkursijas gajam pateikt paldies par jaukajam exkursijam! Paplapajam ar agenturas vad., padzeram teju ka tas ir pienjemts visas vietas!!!!! Vakara aizgaju kopa ar vienu no jauniepazitajiem draugiem uz Gucchy utt. brendu veikalu, kur riktigi daudz visadas drebites :D Tad pastaigajos ar vinju pa pilsetu, parunajam! Apstaigajam pus Pilsetu! Sodien dzeru kafiju pec kuras biezumiem man tika izzileta nakotne :) nez...kka vinjiem tadas lietas, manuprat, padodas!!! :) es ticu!Man tika pateikts, ka atbrauksu uz sejieni velreiz un tam ari ticu! Protams man pateica vel daudz ko, bet tas lai nu paliek pie manis! :D Man tika ierxtits cd par pieminju! :) ~8ta diena "Brauciens majas....atvadas" Sodien ir ta diena, kad es atgriezos majas! :( Ar skumjam...un prieku, ka atkal satiksu sawus milos! No rita celos ap 9.00!!!No rita paedam brokastis, sakramejam koferus un aiiiidam pa veikaliem, jo nebija laiks lai ipasi iepirktos pirms tam!!!! :D iegajam taja veikala, kur vakar un nopirku sew jauku roza kleitinju!!! :) pastaigajam vel pedejo reizi pa centru...sapirkam sadas tadas lietinjas-nju izterejam pedejo naudinju!!!! :D Iegajam atvadities no musu visiem jaunajiem draugiem! Ar domu..ES WEL ATGRIEZISHOS... Beidzot ari pie wiesnicas piebrauca businjs un savca mus, lai vestu atpakal uz maju pusi-uz lidostu!!!! :( Mes ka putekli tikam noslauciti no jaukas pilsetas SAkaalas !!! Un pec tam ari no Egiptes~Lidmashina pacelas un ta beidzas musu jaukais celojums uz EGIPTI~ ~I only hope, that I go beck to this country~ (Protams seit nav pat 30% no visam manam emocijam un piedzivojumiem, bet tas viss ir mana sirsninja un atminjas)!!! Ceru, ka mans stasts nelikas garlaicigs... bet gan kkas sawadaks! :) Paldies, ka lasiji :*