Gospa Majka moja, Kraļica Mira

"Gospa Majka moja," dzied nepazīstams cilvēks no nezināmas valsts, un pretīmnācējs, arī pavisam svešs, atsaucas: "Kraļica Mira!" . Šo dziesmu tur zin visi, kaut gan tā ir horvātu valodā un tās autors esot puisis no Cenacolo kopienas (tur ar lūgšanām un darbu ārstē narkomānus). Mūsu grupas vadītāja staigā basām kājām- reliģisku apsvērumu dēļ. Es arī staigāju tāpat- man ir noberztas kājas, citādi nevaru. Citu grupu cilvēki, mūs ieraudzījuši, met krustu, vai arī nāk klāt runāties, kā nu kurš. Tātad- Medžugorje. Ciematiņš, kur 1981.g. 24. jūnijā sešiem nerātniem bērniem kalnā parādījusies Dievmāte un likusi lūgties par mieru visā pasaulē. Par citiem notikumiem ap to pašu nestāstīšu. Brauciet, izziniet! Visskaistāk tur ir maijā: zied rozes un nāk gatavi saldie ķirši. Ja gribas atslēgties no reliģiozās noskaņas un pabūt tuvāk "zemei un tautai"- pie daudzām ciemata mājiņām ir uzraksti: "Te tirgo vīnu un rakiju ". Var pasēdēt tādas mājiņas iekšpagalmā un iemalkot... Bet var ņemt guļammaisu un iet nakšņot Dievmātes kalnā. Tā tur ir dzīves normā, neviens nebrīnās. Tikai piesargieties no čūskām! Ja 20 minūšu laikā nedabū serumu- nāve klāt!