Uzmanību! Esiet modri!

Tikko atgriezos no ceļojuma pa Polijas ziemeļu daļu. Nekavēšos pie šīs zemes skaistāko vietu apraksta, ko pirms manis jau izdarījuši citi. Vēlos pabrīdināt - baudot ceļotprieku pa Poliju, neaizmirstiet rūpīgi uzmanīt savas personīgās lietas! Mūs, piemēram, 20 minūšu laikā smalki apzaga Elblagas viesnīcā SOWA, kamēr pirms aizbraukšanas ēdām brokastis viesnīcas kafejnīcā. Interesanti, ka abi numuriņi, kuros bijām apmetušies bija atslēgti un aizslēgti (!). Paņemta nauda, telefoni, kamera, fotoaparāts. Paldies zagļiem - pases bija atstājuši. Viesnīcnieks uzvedās nervozi un nelaipni, atteicās parādīt tos 2 jauniešus, kurus redzējām kopā ar viņu pirms ieiešanas kafejnīcā, kā arī pieprasīja pilnu samaksu par 2 viesnīcā pavadītajām naktīm. Policijas darbinieki ieradās lielā skaitā, bija laipni un saprotoši. No viņiem uzzinājām arī tādu interesantu faktu, ka Latvijas vēstniecība Polijā nepieņem amatpersonu (tātad arī policijas) korespondenci priekš Latvijas iedzīvotājiem. Tātad, ja mums nav savas privātas adreses Polijā, mājās atgriezušies nevaram saņemt nekādu informāciju.