divas nedēļas gigantamānijā

Šā gada marta mēnesī devos savā pirmajā ceļojumā, tuvāku nevarēju sameklēt, protams uz ASV - Chicago, patiesībā nopirku biļetes un tad tikai domāju kur palikt ko darīt, bet galu galā viss izvērtā tik fantastiski, kad ierodoties atpakaļ mājās rozā brilles vēl ilgi negribējās noņemt, stastīt ir tik daudz, kad mēģināšu salikt visu pa punktiņiem: 1) nopirku biļetes Rīga - Vācija - Londona - Chicago and back Chicago - Īrija - Latvia, tā nedaudz sanāca palidoties 12 stundas no UK uz ASV un atpakaļ pa ātro 7,5 (zinu kad nav prāta darbs taču lidostas ir jāiepazīst :))) 2) lidostā bija šovs noņēma pases un tad nu stundu, jā stundu mūs tirdīja kas un kāpēc , par cik biju nodrošinājusi sev labu feedbacku t.i. kur palieku uzturoties asv, kāds mērķis - just travel, kad mājās - biļete ar atgriešanās datumu, tad arī viesmīlīgi iesita zaļo lapu pasē un go to the big city; 3) pirmais - chicago in the naktī WOW, AMAZING, AVESOME utt., mani pārsteidza jo neko tik milzīgu nebiju redzējusi; 4) debeskrāpji - ir jāredz noteikti no augšas; 5)NBA spēle Golden states Warriors pret Chicago bulls - elpa aizraujās, nenožēlojat biļetēm naudu jo tas ir šovs, un tas ir visus 100 procentus vērts; 6) muzeji - fascinējoši picaso utt. 7) shopping - uz pusi lētāk un labāk kā Latvijā; 8) kas noteikti patiks amerikāņu laipnība; 9) kas noteikti nepatiks - ēdamo porcijas milzīgas Latviešu puncim pa daudz, no liekiem 4 ASV kg uzņemtiem bija samērā grūti tik galā taču, tie hamburgeri bija tik garšīgi; 10) noteikti aizejat uz kādu tusiņu un tad uz klubu, jā tieši kā TV rāda; 11) patika brīvie uzskati; 12) Blue man group shows - AMAZING supper šovs kas aizrāva mani, spēle ar publiku, acīm nereālais, viss izdomāts līdz pēdējam, sameklē youtubā Blue man group tad jau redzēsi; 13) noteikti vajaga ieiet kādā bārā, tur pat viesiem uzliek īstu ASV rocku supper; 14) liels plus ir radi ASV, manējie jau bija supperīgi, uzņemšana vienreizēja, jūties gaidīts un aprūpēt; 15) un jā kam garšo viskīts, like me, Jack Daniels 1,75 l var nopirkt par 30$, neraksturīgi Latvijai; 16) Katrā ziņā ja ziniet cik ASV ir liela, tad noteikti sapratīsiet kad pateikt dažos vārdos tas nav iespējams to ir jāizjūt, jāierauga un tad jau būs tas TV feelings, tik uz priekšu. Jauku Jums ceļojumu