Kemer

Labdien, Nesen atgriezos no saulainās Turcijas. Saule visu dienu, visu laiku gribas smaidīt kā saulītei (sun) Ceļojumā devāmies ar draugiem, kopā 6 cilvēki ( 2 pāri un divi puiši). Mēs izvēlējāmies viesniecu Crystal Hotel ar Ultra viss iekļauts - ēdieni, dzerieni bezmaksas. Viesnīcā ir liels baseins, vēl atsevišķi 3 kalniņi ar mazu baseinu uz kalniņiem ir viens glābējs, kas skatas, lai būtu viss kārtība. Privāta pludmale uz kuru var nokļūt pārejot ielu un uzreiz nokļūstat skaista parkā caur kuru ejot cauri nokļūstat privātajā pludmalē tikai priekē viesnīcas viesiem. Tur ir viss - dzērieni, arbūzi, kukurūra, hamburgeri un sviestmaizes. Šajā pludmalē pie Jums nepiesiesies vietejie tirgoņi, tikai viesnīcas personāls, kas Jūs apkalpos pie pludmales baseina. Pludmele ir akmeņaina un jāstaiga čībiņās, jo savādāk ir sāpīgi pārvietoties. Viesnīca ir liela un ļoti skaista, uzcelta 2008. gadā un tas ir redzams, jo nekas vel nav nobružāts. Viss jauns un tīrs. Numuriņi atradās trešajā stāvā. Numuri ir skaisti, ventilātors, TV ir. Numuriņi ir ērti vecākiem ar bērnu, jo numurā ir viena atsevišķa gulta. Vienīgais trūkums cilvēkiem, kas slikti aizmieg pie mūzikas, jo numuriem ar skatu uz jūru ir jāizbauda mūzika, kas skan uz viesnīcas skatuves un klubos, kas atrodas 3 minūšu gājienā no viesnīcas. Jāprasa numuriņi, kas ir uz citu pusi, kur nevar dzirdēt mūziku. Viesnicā atrodas 3 restorani – Itāļu, Turku un Meksikānu uz kuriem ir japierakstās viena diena iepriekš. Iesaku pāriem, kas vēlas izbaudīt romantiku, jo apmeklētaju skaits ir ierobežots. Veģetāriešiem, kas neēd gaļu, bet ēd zivis būs problemātiski paēst Meksikāņu restorāna un Turku. Turku kaut ko vel var atrast, bet daudz nebūs. Cenā jau ir ieķlauts lielais restorāns, visi bāri to ir daudz, kas atrodas viesnīcā, pie baseina, pludmalē un diskotēkā. Mēs atstājam daziem bārmeņiem dzeram naudu, kas dod savu priekšrocību nedaudz vairak alkohola kokteiļos un iespēju iegūt extra dzērienus :). Mēs izbaudījām bārmeņu labvēlību. Ejot iepirkties iesaku vairāk orientēties uz dolāriem, nevis eiro. Kā arī esiet cītīgi gatavi tirgoties. Es neko daudz nenopirku, tikai saldumus, magnētiņus un tēju. Esiet uzmanīgi ar pērkamās preces kvalitāti, cītīgi apskatiet, jo pirmajā iespaidā viss liekas tik forši un tirgoņi mak Jūs superīgi apvardod, ka jums gribas nopikrt un tikai vēlāk ar vēsu galvu varat nožēlot pirkumu., jo atklāsies, ka varbūt to nemaz Jums nevajadzeja vai arī kvalitate ir slikta. Uz mums pat dazi tirgoni beigās palika dumsīgi, jo sava starpā runājam latviski un beigās izskatot preci līdz galam, piemēram, somiņu, kurai līmējas vaļā rokturi mes neko nepirkām. Bet sakot godigi pirmajās piecas minūtēs es pat neredzēju šo defektu un biju gatava pirkt. Esiet uzmanīgi sauļojoties, iesaku pirmajās dienās smēreties ar spēcīgu 30 aizsargkrēmu, lai neapdegtu, jo redzēju dažus turistus, kas izbojāja savu ādu līdz absurtam un kāda tur var būt pēc tam pilnvērtīga atpūta. Nevienam šīs problēmas nenovēlu, jo skats bija drausmīgs. brrrrrrrr Protams visas dienas mēs negribējām nogulēt pie baseina un pludmalē. Tez tour piedavātas ekskursijas mēs izskatījām, bet cenas likās pārāk augstas un mes devāmies uz pilsetu, kur atradam jauku tūristu biroju ar pieņemamām cenām. Mēs izvēlējāmies rafting un daiving. 1) Rafting – ar laivām laisties lejā pa mežonīgu upi. Tas bija superīgi. Iesaku pirms sēsties laivā sasmērēties ar krēmu pret sauli un paņemt līdzi drēbes ko pārvilkt pēc brauciena pa upi. ūdens ir ledains, bet pasakums ir to vērts. 2) Daiving – niršava zem udens. Instruktāža bija vienreizēja. Pastāveja iespēja klausīties angļu un krievu valodā. Arī zem ūdens mūsu instruktori bija superīgi. Takā man no bailēm acis bija kā piecas kapeikas, viens no instruktoriem visu laiku bija man līdzās. Paldies viņam ļoti liels. Pats galvenais ir elpot mierīgi zem ūdens un nomierināties. Niram divas reizes, jo pēc pirmās ir vēl šoka stāvoklis un otrajā reizē tu jau mierīgi visu vēro un izbaudi ūdens pasauli. Vairāk mēs ekskursijas neņēmām , jo mērķis bija pilnvērtīgi atpūsties, nevis katru dienu skraidīt apkārt šajā karstumā. Vēl iesaku izbraukāties ar ūdens moci. Svarīgas ir arī krievu valodas zināšanas, jo visi saprot krievu valodu un ir ērtak komunicet, nekā angļu valodā. Ceru Jums noderēja mans apraksts